Paradise i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
48 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

FrkT

Vil bare lige advare jer.... hvis I er totalt hormonpåvirkede og let til tårer, så skulle I måske hoppe afsnittet over i aften. Jeg sidder i hvert fald og stortuder til det nu, føj et grumt afsnit. Utroligt man kan blive så påvirket af et realityprogram, men jo, det kan jeg......

Nårhhhh ja, og hvem tror I der ryger??? (ja, jeg ved det jo)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Tama

Uha gider du sende en privat besked hvem der ryger - kommer ikke til at se det og det er jo finale ugen

Anmeld

24. maj 2010

wamse

FrkT skriver:

Vil bare lige advare jer.... hvis I er totalt hormonpåvirkede og let til tårer, så skulle I måske hoppe afsnittet over i aften. Jeg sidder i hvert fald og stortuder til det nu, føj et grumt afsnit. Utroligt man kan blive så påvirket af et realityprogram, men jo, det kan jeg......

Nårhhhh ja, og hvem tror I der ryger??? (ja, jeg ved det jo)

Hvorfor ved du det allerede?

Jeg tror at Mathias og Samantha ryger (jeg er ph nybegynder og min søn siger at der ryger 2 i dag, defor gætter jeg på de 2)

Anmeld

24. maj 2010

steph0804

Uhhh glæder mig så meget til afsnittet i aften, har læst mig frem til at hele 2 deltagere ryger hjem og der er dømt frit løb for alle følelserne.... ihhh det blir spændende

Anmeld

24. maj 2010

denlille

Jeg ved hvem der ryger i aften så vil ikke skrive det her...Men ved også hvem der vinder det hele:-)

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

Åhh jeg så det godt i reklamerne at de bare ALLE sammen STOR tudet jeg skal alt for meget se det i aften. 

Hvordan kan du se det nu?

KH Diana

Anmeld

24. maj 2010

Ansemusen

Ihh altså, og jeg som havde tænkt at jeg skulle optage det og se det imorgen, når kæresten er på job. Så skulle vi hygge i aften og have kvalitetstid. Meeen, det der lyder jo næsten FOR spændende til at udskyde... Hihi

Anmeld

24. maj 2010

Mira0911

Jeg ved sq ikke rigtig om jeg skal se det eller ej.. Når jeg siger jeg skal tidlig i seng, sidder jeg alligevel og ser PH..

Anmeld

24. maj 2010

FrkT

Tama skriver:

Uha gider du sende en privat besked hvem der ryger - kommer ikke til at se det og det er jo finale ugen

Done!

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Du må også meget gerne sende mig en pb med hvem der ryger ud, jeg får ikke set det i aften, desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.