Paradise i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Diana...

FrkT skriver:

Hehe ja.... men du ER advaret, det er et følsomt afsnit!

Jeg tager et par ruller toiletpapir med ind foran fjernsynes for hvad jeg dog ikke kan græde af fortiden ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

FrkT

KaMa skriver:

Ih, jeg glæder mig til at se det. Så skal min mint is på bordet.

Jeg bliver sindssyg og udsteder en fatwa, hvis nogle afslører, hvem der ryger hjem i løbet af ugen og afslører, hvem der vinder... Så er I advaret ;-)

Bare rolig, jeg afslører det ikke til andre end dem der vil have PB'ere... kender godt selv det med at få ødelagt overraskelsen..

Anmeld

24. maj 2010

FrkT

Diana... skriver:

Jeg tager et par ruller toiletpapir med ind foran fjernsynes for hvad jeg dog ikke kan græde af fortiden ha ha 

Jamen dog... lyder da ikke så rart. Håber du er okay?! Der er vel ikke sket noget??

Men god idé med toiletpapiret så

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

FrkT skriver:

Jamen dog... lyder da ikke så rart. Håber du er okay?! Der er vel ikke sket noget??

Men god idé med toiletpapiret så

Ha ha nej nej men kender du ikke de perioder hvor der intet skal til 

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

hej piger i kan også betale jer fra at se det næste afsnit lige så snart det i aften er slut ved ikk hvad det koster men det gør min veninde på viasatondemand.dk

Anmeld

24. maj 2010

Vial

FrkT skriver:

Bare rolig, jeg afslører det ikke til andre end dem der vil have PB'ere... kender godt selv det med at få ødelagt overraskelsen..

Det lyder godt. Så ånder jeg lettet op. Jeg har så lidt spænding i mit liv pt., så vil så nødig have ødelagt mit tv-liv ;-)

Anmeld

24. maj 2010

FrkT

Diana... skriver:

Ha ha nej nej men kender du ikke de perioder hvor der intet skal til 

Jo, men det er som regel hvis jeg ikke har det så godt i en periode..... og så op til og under mens.

Anmeld

24. maj 2010

FrkT

line melias mor skriver:

hej piger i kan også betale jer fra at se det næste afsnit lige så snart det i aften er slut ved ikk hvad det koster men det gør min veninde på viasatondemand.dk

Det koster 29 kr pr afsnit at se det forud, hvis du ikke har abonnement derinde (DYRT abonnement), og 9 kr EFTER det er vist i tv... så det er dyrt

Anmeld

24. maj 2010

FrkT

KaMa skriver:

Det lyder godt. Så ånder jeg lettet op. Jeg har så lidt spænding i mit liv pt., så vil så nødig have ødelagt mit tv-liv ;-)

Hehe, bare rolig

Anmeld

24. maj 2010

lollandpigen

Har lige set afsnittet fra i aften på viasatondemand, nogle gange kan man se det før det bliver sendt i tv.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.