Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Hvorfor ved du det allerede? Jeg tror at Mathias og Samantha ryger (jeg er ph nybegynder og min søn siger at der ryger 2 i dag, defor gætter jeg på de 2)
Hvorfor ved du det allerede?
Jeg tror at Mathias og Samantha ryger (jeg er ph nybegynder og min søn siger at der ryger 2 i dag, defor gætter jeg på de 2)
Det er rigtigt at der er to der ryger.....
Ved det allerede fordi jeg kan hente det på nettet via en lukket hjemmeside, som en kollega har inviteret mig til..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Åhh jeg så det godt i reklamerne at de bare ALLE sammen STOR tudet jeg skal alt for meget se det i aften. Hvordan kan du se det nu? KH Diana
Åhh jeg så det godt i reklamerne at de bare ALLE sammen STOR tudet jeg skal alt for meget se det i aften.
Hvordan kan du se det nu?
KH Diana
Downloader det via en lukket hjemmeside, som en kollega har inviteret mig til (LOVLIG må jeg hellere tilføje... den "lever" på sponsorpenge). Så derfor
Men ja, de stortuder alle...
FrkT skriver: Det er rigtigt at der er to der ryger..... Ved det allerede fordi jeg kan hente det på nettet via en lukket hjemmeside, som en kollega har inviteret mig til..
Ihh spændende
Så må jeg se om jeg gættede rigtigt Min søn påstår også han ved, hvem der vinder
FrkLarsen skriver: Du må også meget gerne sende mig en pb med hvem der ryger ud, jeg får ikke set det i aften, desværre
Du må også meget gerne sende mig en pb med hvem der ryger ud, jeg får ikke set det i aften, desværre
Også done
wamse skriver: Ihh spændende Så må jeg se om jeg gættede rigtigt Min søn påstår også han ved, hvem der vinder
Ja det må du jo se til.... jeg vil ikke skrive det her, for vil ikke ødelægge det for nogen
FrkT skriver: Ja det må du jo se til.... jeg vil ikke skrive det her, for vil ikke ødelægge det for nogen
Vil du ik sende mig en pb med hvem der ryger.
Jeg kan ik se det i aften...
møller-82 skriver: Vil du ik sende mig en pb med hvem der ryger. Jeg kan ik se det i aften...
Jo, så er det gjort
FrkT skriver: Downloader det via en lukket hjemmeside, som en kollega har inviteret mig til (LOVLIG må jeg hellere tilføje... den "lever" på sponsorpenge). Så derfor Men ja, de stortuder alle...
Ej hvor fedt. Nåå det må jeg glæde mig til at se
Diana... skriver: Ej hvor fedt. Nåå det må jeg glæde mig til at se
Hehe ja.... men du ER advaret, det er et følsomt afsnit!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128