Er der regler for hvor sent man må larme udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.646 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Svei

Lige nu er jeg godt nok ved at miste min tålmodighed. Min genbo står helt ude ved vejen med en sav af en slags og skærer i pladder....det larmer så Konrad ikke kan sove selvom vi har lukket alle vinduer og er ved at gå til af varme....

Nogen der ved om der er regler for sådan noget...ved ikke helt om jeg vil bruge det og gå over og sige det, men lige nu er jeg TRÆT af at de har larmet i timer....og træt af vi ikke kan være til for larm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe Det er en af de gode ting ved at bo, hvor vi gør...

VI kan både larme og la være, uden at genere nogen eller blive generet af nogen - Både indenfor og Udenfor!

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Bor i boligforening. Her må man ikke larme med ex boremaskine og plæneklipper efter kl 20...

Men det er vel regler der er blevet vedtaget her Kan du ikke gå ud og spørge ham om han snart er færdig?

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

Jeg ved ikke om der er nogle regler for det. Men lytter da lige med.
Har en nabo som indimellem også larmer meget sent.
Sidste sommer skar de fliser med vinkelsliber 21.30 en aften....

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Zafir skriver:

Hehe Det er en af de gode ting ved at bo, hvor vi gør...

VI kan både larme og la være, uden at genere nogen eller blive generet af nogen - Både indenfor og Udenfor!

Jeg boede også på landet før...men det var ingen fidus for jeg larmer nemlig aldrig og jeg hadede det....skal aldrig på landet igen.. men ok, har boet her i over tre år og det er første gang keg oplever larm

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Bor i boligforening. Her må man ikke larme med ex boremaskine og plæneklipper efter kl 20...

Men det er vel regler der er blevet vedtaget her Kan du ikke gå ud og spørge ham om han snart er færdig?

Jo..men kan bare mærke jeg nok ikke ville udstråle overskud og glæde..

Anmeld

23. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

TbCp skriver:

Jeg ved ikke om der er nogle regler for det. Men lytter da lige med.
Har en nabo som indimellem også larmer meget sent.
Sidste sommer skar de fliser med vinkelsliber 21.30 en aften....

Nej?! Det var sgu da godt nok sent..... Håber det var i en weekend?

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Hvis du bor i en boligforening så er der nedskrevne husregler som alle skal følge...mener ikke det er lovligt at larme på helligdage.

Der hvor jeg bor må man fx ikke bruge boremaskine efter kl. 19.

Kan du ikke prøve at tale med dem? Ved godt at det er lettere sagt end gjort.

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Jeg boede også på landet før...men det var ingen fidus for jeg larmer nemlig aldrig og jeg hadede det....skal aldrig på landet igen.. men ok, har boet her i over tre år og det er første gang keg oplever larm

Jeg har jo vokset op i kbh og boet der i 23 år, minus de 10 mrd jeg boede i århus, men det var ABSOLUT heller ikke på landet

Så jeg ved godt, hvad jeg går glip af Men jeg har slået rod her - skal bæres ud engang om maaaaaaange år...

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Yrsa skriver:

Jo..men kan bare mærke jeg nok ikke ville udstråle overskud og glæde..

Måske er det også fint nok du ikke gør det - kan være han forstår hentydningen så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.