Solcreme - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her bruger vi Derma faktor 30 til børnene. Jeg bruger selv kun ansigtssolcreme i øjeblikket.

Jeg hørte den anden dag i tv, at folk generelt brugte for høj en faktor og at huden ikke havde mulighed for, at optage vitiamin D og at der er mange børn der er i underskud af netop det vitiamin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Maria.

HUSK at man ikke kan genbruge solcreme fra året før!

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

Mie A skriver:

Hvorfor bruger I en faktor 50? - Her hjemme bruger vi faktor 30 til ungerne.

Herhjemme bruger vi faktor 50 fordi det er det eneste der kan beskytte MIN hud, ligemeget hvilket mærke (her er det så netop Aldi's der har beskyttet bedst ) og så tænkte jeg at hvis MIN hud er så sart, hvordan dælen mon Liams er, så han får også faktor 50, så er jeg på den sikre side

Faktor 30 er til Mortens næse Han er så heldig at han bliver lækker solbrun i stedet den skurk.

Anmeld

21. maj 2010

frk Jensen

Derma faktor 30 til bassen og mors hoved... og resten er nivea faktor 15...

Klem Betina

Anmeld

21. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg bruger spray fra Matas til Malou, kan ikke huske hvad den hedder. Det er i en gul dunk. Det er faktor 15.

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

Maria. skriver:

HUSK at man ikke kan genbruge solcreme fra året før!

Hvorfor ikke?

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

Derma faktor 30 til Laura ind til videre og til mig selv er det lige, hvad der er på tilbud

K.h. Linda

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

Hmm... Mener det er Nivea... Men i hvert fald faktor 30...

David er i øvrigt allerede ved at være brun  - så hans mor føler sig temmeligt bleg.... (hans far stammer fra chile)

Anmeld

21. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg bruger gerne Matas uden parfume og synes de er virkelig gode. De har også flere gange vundet i tests, og i tests også ofte haft et lidt højere indhold af faktor end der står på flaskerne. Det synes jeg er top

Ellers Piz Buin, men de findes vist kun med parfume etc. Men klart mit yndlingsmærke ud over Matas.

Anmeld

21. maj 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Derma faktor 30 bruger mine børn. Bruger selv Helena Rubinstein til ansigtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.