Solcreme - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.999 visninger
45 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

L-Mortil3

Ja hvilken solcreme bruger i? Både til børn og jer selv?

Jeg har enormt gode erfaringer med Aldi's solcreme, nu har jeg jo også super sensitiv hud, så det er bare VIGTIG den dækker, uanset om jeg er ude og bade eller sidder i haven.

Jeg har købt faktor 30 og 50 til mig og Liam.

Hvilket mærke bruger i, og hvad faktor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

B&J

jeg lytter med her da det er første gang jeg skal bruge det på daniel og jeg selv tit bliver råd også brun bagefter av av.. og især i ansigtet

Anmeld

21. maj 2010

line melias mor

derma bruger vi til vores datter på 6 måneder den er super god faktor 30 når hun sidder i klapvognen og har tænkt mig at bruge 50 når vi skal på ferie eller ifører hende en uv dragt hvis vi skal i soppebasin dernede

Anmeld

21. maj 2010

9510

Jeg har købt mine i lidl i år til ungerne en faktor 50 til bette og faktor 30 til den store og de har virket rigtigt godt de sidste par dage...

Jeg bruger ikke selv solcream

Anmeld

21. maj 2010

Mie A

Hvorfor bruger I en faktor 50? - Her hjemme bruger vi faktor 30 til ungerne.

Anmeld

21. maj 2010

Laulund87

Faktor 50 fra Lidl, mindre kan ikke gøre det.

Anmeld

21. maj 2010

Lone Jakobsen

her bruger vi faktor 15 og 20. hudlæger anbefaler faktor 15 til eksem hud.

jeg har 3 cremer lige for tiden:

nivea spray faktor 20, til min datter og bonus søn (de har lys hud og er lidt sarte)

matas sol lotion faktor 15 til mine 2 brune børn

og sun balance faktor 20 til min yngste (den er uden parfume, og hans hud er meget lys og sart)

jeg bruger selv faktor 15

Anmeld

21. maj 2010

Mikkelmusen

Mig selv, aldi faktor 20 mener jeg det er. Ungerne bruger matas solcreme til børn faktor 30.

Anmeld

21. maj 2010

Corn

Tror jeg har købt den fra coop?!!? det er faktor 15, for mener jeg engang har set noget i tv om, at andet ikke var nødvendigt. Til hverken børn eller voksne.

Men måske køber jeg en med højere faktor, når bebs kommer til verden, alt efter om han er mørk som vores 5-årig eller lys som vores 3-årig

Anmeld

21. maj 2010

Lise

Vi bruger Derma til både børn og voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.