4 dage tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Der er meget at spare!

Indgang for voksen er 120 kr , hvor et sæssonkort koster 225 kr.

Vi glæder os til at have jer med, svigerfamilien er altid velkommen hahahah

hihi ja vi kan lige så godt begynde at enes om tingene nu, hvis de alligevel skal være kærester senere

120  for den lille mini park?? det var godt nok pebret.. eller er jeg bare helt uvidende.. synes da ikke det er sådan det vildeste sted at være?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Min jordemoder sagde at de stort set aldrig ser en gravid med for eksempel lungebetændelse i fødsel.. Kroppen går først igang med at føde når den er klar og ikke har sygdomme.. ! Håber det kan muntre lidt op! 

Knus

Det lyder godt, for puhh mine kræfter er da helt nede lige nu

Anmeld

21. maj 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ej ! det var sgu da træls.. så må du have rigtig god bedring, og ingen vestøv til dig lige nu så... 

Knus

Tak

Anmeld

21. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

uhh, du har heller ikke længe igen, det kan jo sådan set gå igang anytime nu ?? nogle tegn på snarlig fødsel?

Jeg tror hende huleboeren i min mave kan mærke jeg er lidt nervøs, hun er ret så stille i disse dage, det må hun gerne tage med ud i verden  

jeg kaster lige mit ve-støv ud over terassen til alle jer i 2. kvartal

Desværre ikke rigtigt, bortset fra ret mange, hårde plukveer, og lidt mens-smerter hist og her - nå ja, og øget sexlyst???? Aner ikke lige, hvordsan det hænger sammen..

Men det er også ok, vi skal nemlig til bryllup i morgen, så jeg har aftalt med hende, at hun først kommer søndag eller mandag.

Åh ja, det kunne da være skønt med en lille, sød pige, der bare sover og putter, og er stille, når mor har brug for ro..

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hihi ja vi kan lige så godt begynde at enes om tingene nu, hvis de alligevel skal være kærester senere

120  for den lille mini park?? det var godt nok pebret.. eller er jeg bare helt uvidende.. synes da ikke det er sådan det vildeste sted at være?? 

Det er steget meget siden den nye ejer kom til, og bevares, de er da også ved at udvide nogen af burene og renovere lidt, men det er som det altid har været ,.... Stadig det samme gamle tivoli som da jeg var barn

Anmeld

21. maj 2010

LISBETH:-)

Ihhh altså jeg var heller ikke nervøs overhovedet igår, men kan godt mærke at jeg er begyndt at blive lidt nervøs.

Jeg vil tænke på dig på tirsdag, når jeg selv ligger og får mit PKS

Tænk sig på tirsdag skal vi to være moar. Vildt!!!!!

Held og lykke

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det er steget meget siden den nye ejer kom til, og bevares, de er da også ved at udvide nogen af burene og renovere lidt, men det er som det altid har været ,.... Stadig det samme gamle tivoli som da jeg var barn

ja det synes jeg nemlig også det er... hm... når vores børn bliver større køber vi et sæsonkort til legoland i stedet

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Desværre ikke rigtigt, bortset fra ret mange, hårde plukveer, og lidt mens-smerter hist og her - nå ja, og øget sexlyst???? Aner ikke lige, hvordsan det hænger sammen..

Men det er også ok, vi skal nemlig til bryllup i morgen, så jeg har aftalt med hende, at hun først kommer søndag eller mandag.

Åh ja, det kunne da være skønt med en lille, sød pige, der bare sover og putter, og er stille, når mor har brug for ro..

den med øget sexlyst kender jeg godt, det er bare som om jeg er lidt alene om det hihi sjovt nok faldt kæresten i søvn efter 12 timers arbejde igår... ihh men søndag og mandag slipper han ikke  

håber I får en god festdag, og at hun ikke liiiige melder ankomst mellem hovedret og dessert 

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Ihhh altså jeg var heller ikke nervøs overhovedet igår, men kan godt mærke at jeg er begyndt at blive lidt nervøs.

Jeg vil tænke på dig på tirsdag, når jeg selv ligger og får mit PKS

Tænk sig på tirsdag skal vi to være moar. Vildt!!!!!

Held og lykke

1000 tak, og i lige måde... ja jeg vil også tænke på dig.. dejligt at have en at dele det med bagefteer mht. ar, smerter o.l.

Anmeld

22. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

den med øget sexlyst kender jeg godt, det er bare som om jeg er lidt alene om det hihi sjovt nok faldt kæresten i søvn efter 12 timers arbejde igår... ihh men søndag og mandag slipper han ikke  

håber I får en god festdag, og at hun ikke liiiige melder ankomst mellem hovedret og dessert 

HVor er det bare typisk!!  Og stakkels ham, får helt ondt af ham de næste par dage..  Men på den anden side skal det jo udnyttes, at man stadig kan ha sex i fred og ro..

Det gør jeg sørme også! Skidt med, hvis vi skal køre bagefter - desserten skal jeg have med! For slet ikke at tale om, at bruden nok ville hugge hovedet af mig, hvis jeg "ødelagde" festen på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.