ja der er både fordele og ulemper, ved at videden præcise dato for, hvornår man skal holde sin lille baby i armene 
For mit vedkommende er der nu 4 dage tilbage, og jeg kan SLET ikke få tiden til at gå. skulle mødes med en veninde i dag, men da min kæreste har snupset bilen i nat, på arbejde, så har jeg lige 48 timer der skal slåes ihjel
(forslag til underholdning af højgravid modtages med kyshånd)
Nå, men det er jo PKS den står på på tirsdag, og selvom der er mange søde kvinder som har givet en god og betryggende version af deres PKS forløb, så er jeg simpelthen så p**** hamrende nervøs. Kan ikke rigtig sætte ord på min nervøsitet længere.
Min far sagde over skype igår, at da jeg skulle have rygmarvsbedøvelse sidst, i 2007 pga nyre operation, sagde jeg efter den var stukket ind, "var det det"? så den er jeg ikke så nervøs for længere. Det er nok mere selve det der skal ske, altså at jeg faktisk den dag skal se min lille pige for første gang
Hvordan mon det går? er hun sund og rask? Kan vi komme hjem der to døgn efter osv osv.. det er lidt andre spørgsmål som fylder mit hoved nu, end det var for bare 2 dage siden.. Puha 
Men hold op, hvor jeg glæder mig!!
tænk bare 4 dage, så er jeg mor, det største af alt.. 
kryds fingre ladies, på tirsdag !
Knus Mitzie, som lige skulle ud med alle tankerne 
Anmeld