4 dage tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

AWO

4 dage - det er jo allerede på tirsdag!!!! Hvor er det vildt.

Du er skam ikke den eneste, der er nervøs - jeg tror bare, det er så meget mere konkret for dig, fordi du jo har en bestemt dato for, hvornår hun kommer. Og så kommer alt det der med kejsersnittet selvfølgelig ud over.

Men det skal nok gå! Jeg glæder mig i hvert fald rigtig, rigtig meget til at se billeder og høre, hvordan det hele gik.

Og glem så ikke at dele dit vestøv med resten af 2. kvartals gruppen, nu du ikke selv skal bruge det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

L-Mortil3

Ahmen det bliver jo simpelthen bare så SKIDE spændende!

Der er ikke noget at sige til du er sprængfyldt af nervøsitet og ængstelighed

Tænk sig lille Alberte smiler til jer på tirsdag? Det KAN da ikke blive bedre! Og skulle du trænge til underholdning indtil da så sms'er du bare

<--- JUBIII snart

Anmeld

21. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor blir det bare spændende

Jeg syntes du skal tage i svømmehallen. Måske hele balladen med kurbad og sager og rigtig forkæle dig selv, inden bebse kommer...!! Der går jo lidt tid før det er alene igen jo.

Så selvom tiden er LANG så hyg dig de sidste dage inden

Anmeld

21. maj 2010

Lone Jakobsen

åh du kan tro jeg føler med dig. så tæt på og samtidig så langt fra. er sikker på at alt kommer til at gå helt efter bogen og glæder mig til at høre hvor dejlig jeres lille prinsesse er.

Anmeld

21. maj 2010

Tulle28

Det er bare SÅ spændende! Glæder mig rigtig meget til at læse din FB - håber du får en rigtig god oplevelse som jeg.

Hmm inspiration til hvad du kan få tiden til at gå med... Slap af! Op med benene, læs et blad, tag en lur, gå en tur, gå på cafe, i biografen... ALT det som du ikke når, når bebs kommer.

Knus Tulle

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Hvor blir det bare spændende

Jeg syntes du skal tage i svømmehallen. Måske hele balladen med kurbad og sager og rigtig forkæle dig selv, inden bebse kommer...!! Der går jo lidt tid før det er alene igen jo.

Så selvom tiden er LANG så hyg dig de sidste dage inden

ville SÅ gerne i svømmeren, men pga blærebetændelse er jeg blevet anbefalet ikke at nærme mig sådanne bakteriebomber - øv for en svømmetur ville nemlig være såå skønt (kurbad findes ikke i miles omkreds herunde hihi)  

Det var ellers et rigtig godt forslag... 

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

4 dage - det er jo allerede på tirsdag!!!! Hvor er det vildt.

Du er skam ikke den eneste, der er nervøs - jeg tror bare, det er så meget mere konkret for dig, fordi du jo har en bestemt dato for, hvornår hun kommer. Og så kommer alt det der med kejsersnittet selvfølgelig ud over.

Men det skal nok gå! Jeg glæder mig i hvert fald rigtig, rigtig meget til at se billeder og høre, hvordan det hele gik.

Og glem så ikke at dele dit vestøv med resten af 2. kvartals gruppen, nu du ikke selv skal bruge det..

uhh, du har heller ikke længe igen, det kan jo sådan set gå igang anytime nu ?? nogle tegn på snarlig fødsel?

Jeg tror hende huleboeren i min mave kan mærke jeg er lidt nervøs, hun er ret så stille i disse dage, det må hun gerne tage med ud i verden  

jeg kaster lige mit ve-støv ud over terassen til alle jer i 2. kvartal

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Ahmen det bliver jo simpelthen bare så SKIDE spændende!

Der er ikke noget at sige til du er sprængfyldt af nervøsitet og ængstelighed

Tænk sig lille Alberte smiler til jer på tirsdag? Det KAN da ikke blive bedre! Og skulle du trænge til underholdning indtil da så sms'er du bare

<--- JUBIII snart

pas på hvad du siger, jeg har ikke noget at lave i morgen sådan rigtig... i hvert fald ikke hele dagen  

Anmeld

21. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

ville SÅ gerne i svømmeren, men pga blærebetændelse er jeg blevet anbefalet ikke at nærme mig sådanne bakteriebomber - øv for en svømmetur ville nemlig være såå skønt (kurbad findes ikke i miles omkreds herunde hihi)  

Det var ellers et rigtig godt forslag... 

Æv det var da godtnok træls altså!!...

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

åh du kan tro jeg føler med dig. så tæt på og samtidig så langt fra. er sikker på at alt kommer til at gå helt efter bogen og glæder mig til at høre hvor dejlig jeres lille prinsesse er.

jeg kommer nok heller ikke til at snakke om andet haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.