4 dage tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

pas på hvad du siger, jeg har ikke noget at lave i morgen sådan rigtig... i hvert fald ikke hele dagen  

Som du ved, laver jeg aldrig en skid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Det er bare SÅ spændende! Glæder mig rigtig meget til at læse din FB - håber du får en rigtig god oplevelse som jeg.

Hmm inspiration til hvad du kan få tiden til at gå med... Slap af! Op med benene, læs et blad, tag en lur, gå en tur, gå på cafe, i biografen... ALT det som du ikke når, når bebs kommer.

Knus Tulle

sove???  sender du ole-lukøje så?? synes det er svært nok bare at falde i søvn om aftenen, jeg tænker og tænker og tænker (ja det kan faktisk godt lade sig gøre) hele tiden på den kommende tid som moar 

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Som du ved, laver jeg aldrig en skid

haha synes da haunstrup dyrepark er blevet besøgt flittigt??

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

haha synes da haunstrup dyrepark er blevet besøgt flittigt??

Et eller andet bliver jeg nødt til at lave, ellers får jeg simpelthen PIP! Og så skal jeg jo have noget for pengene med det sæssonkort

Anmeld

21. maj 2010

FruEllingsen

Ihh Mitzie. Glæder mig bare så meget på jeres vejne.

Glæder mig til at møde jeres datter når hun engang skal med til baby møde

Er sikker på det hele nok skal gå super godt.

Kan godt forstå det næsten ikke er til at holde ventetiden ud længere. håber du klarer dig igemmen de sidste par dage til i skal holde Alberte i hænderne første gang. det bliver så stort

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Et eller andet bliver jeg nødt til at lave, ellers får jeg simpelthen PIP! Og så skal jeg jo have noget for pengene med det sæssonkort

ja det kan jeg godt se  

hvad kostede den? jeg regner med at alberte og mig skal med når det hele lige er faldet på plads... til augsut haha

Anmeld

21. maj 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

jeg kommer nok heller ikke til at snakke om andet haha

narj....selvfølgelig gør du ikke det man kan jo slet ikke tænke på andet når første hun er der

Anmeld

21. maj 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

sove???  sender du ole-lukøje så?? synes det er svært nok bare at falde i søvn om aftenen, jeg tænker og tænker og tænker (ja det kan faktisk godt lade sig gøre) hele tiden på den kommende tid som moar 

He he ja OK - det var egentlig heller ikke det jeg praktiserede mest til sidst. Det er nok fordi det er det man tænker tilbage på med længsel her efter man er kommet ud på "den anden side" 

Men ååååh du skal bare glæde dig!!

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

He he ja OK - det var egentlig heller ikke det jeg praktiserede mest til sidst. Det er nok fordi det er det man tænker tilbage på med længsel her efter man er kommet ud på "den anden side" 

Men ååååh du skal bare glæde dig!!

ja det kan du tro jeg også gør uhh ha, det er helt uvirkeligt !

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja det kan jeg godt se  

hvad kostede den? jeg regner med at alberte og mig skal med når det hele lige er faldet på plads... til augsut haha

Der er meget at spare!

Indgang for voksen er 120 kr , hvor et sæssonkort koster 225 kr.

Vi glæder os til at have jer med, svigerfamilien er altid velkommen hahahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.