Spørgsmål fra far om knopper på babyhuden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

OK - hvornår går de væk? Skal man smøre dem med noget?

Som en anden skriver - så kan det også være lidt varmeknopper:0)

De kommer og går i løbet af et par dage  - men bliver gerne erstattet af nye. Anton er tit helt fin i huden om morgenen og så i løbet af dagen så pipler de frem.

Jeg smører men den der panthethanol ( er det ikke det den hedder) fra apoteket :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Diana...

Astasmor skriver:

det kan være varmeknopper ville jeg da næsten tro.

Jeg tror mere det homonknopper det er meget normalt i den alder. De fleste børn får det især den første tid. 

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha Niklas er DYBT imponeret over så mange gode svar så hurtigt Det var alligevel pokkers, siger han

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Som en anden skriver - så kan det også være lidt varmeknopper:0)

De kommer og går i løbet af et par dage  - men bliver gerne erstattet af nye. Anton er tit helt fin i huden om morgenen og så i løbet af dagen så pipler de frem.

Jeg smører men den der panthethanol ( er det ikke det den hedder) fra apoteket :0)

Ja for det er som om de ret hurtigt går væk igen og så kommer der nye... Er det fordi han har det for varmt?

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

Hahaha Niklas er DYBT imponeret over så mange gode svar så hurtigt Det var alligevel pokkers, siger han

:0)

Griner:0) Det er jo fordi det her er den bedste side i verdenen:0) Det er jo næsten som at have et ekspertpanel hjemme i stuen døgnet rundt:0)

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

Ja for det er som om de ret hurtigt går væk igen og så kommer der nye... Er det fordi han har det for varmt?

Hejsa:0)

Nej varmeknopper er umiddelbart ikke fordi han har det for varmt - men han kan bare have lidt sart hud, der nemt bliver irriterret.

Anton får dem også - også selvom han ikke har de varmt. Fx får han dem der hvor hans tynde bomulds"kyse" har siddet og rundt i kanten af halsen på t-shirt.

Anmeld

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

Rosa skriver:

OK - fordi han har det for varmt?

jah ved det var derfor asta maria får og fik dem. men det har jo også meget med vejret at gøre da vi er begyndt at få det varmt igen her i danmark jo

Anmeld

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

Diana... skriver:

Jeg tror mere det homonknopper det er meget normalt i den alder. De fleste børn får det især den første tid. 

ja det kan det også sagtens være. asta maria havde begge dele sidste sommer da hun næsten var ny

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

Slog lige varmeknopper op på google og der står at det er sved udslæt.

Men vil stadig ikke mene det er decideret fordi han har det for varmt, men man kan jo godt have nogle steder på kroppen hvor man har det lidt varmt, fx lkanten af hue og derved knopperne:0)

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Astasmor skriver:

ja det kan det også sagtens være. asta maria havde begge dele sidste sommer da hun næsten var ny

Ja det selvfølgelig rigtig men mener da ikke varmeknopper ligner lidt bumser eller er det mig der helt galt på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.