Spørgsmål fra far om knopper på babyhuden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.255 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Niklas har bedt mig om jeg ikke liiiige kunne spørge om der var nogen der vidste hvorfor vores lille-Jay har fået nogle knopper på huden (især næsen og brystet og lidt på armene). Knopperne ligner nærmest små røde bumser med noget hvidt som man kan klemme ud (men det gør man selvfølgelig ikke!!!). Han bliver næsten fuldtidsammet og får kun ca. en halv flaske MME om dagen (samme som han har fået hele tiden, men knopperne er ført kommet de sidste 4-5 dage).

Anyone?

Kh

Rosas Niklas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Valle81

:0)

Hvor sødt:0)

Det er hormonknopper:0)Det ligner små bumser - og nej ikke pille:0)

Anton har også super mange af dem - Asta havde aldrig en:0)

Anmeld

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

det kan være varmeknopper ville jeg da næsten tro.

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Jeg har desværre intet svar, men tænker om det måske er nemmere for de kloge damner herinde, vis du lægger billede op?

Håber ikke det er noget pinefuldt for den lille løve!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

:0)

Hvor sødt:0)

Det er hormonknopper:0)Det ligner små bumser - og nej ikke pille:0)

Anton har også super mange af dem - Asta havde aldrig en:0)

OK - hvornår går de væk? Skal man smøre dem med noget?

Anmeld

19. maj 2010

Margorie

Vores pige havde dem også. dog mest ved kinder og pande.. Men de forsvant af sig selv.. Ved dog ikke hvad de kom af? Hun fik flaske fra fødslen men de kom først da hun var ca. en uge gammel

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Rosa skriver:

Niklas har bedt mig om jeg ikke liiiige kunne spørge om der var nogen der vidste hvorfor vores lille-Jay har fået nogle knopper på huden (især næsen og brystet og lidt på armene). Knopperne ligner nærmest små røde bumser med noget hvidt som man kan klemme ud (men det gør man selvfølgelig ikke!!!). Han bliver næsten fuldtidsammet og får kun ca. en halv flaske MME om dagen (samme som han har fået hele tiden, men knopperne er ført kommet de sidste 4-5 dage).

Anyone?

Kh

Rosas Niklas

homonknopper og er helt normalt.

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Rosa skriver:

OK - hvornår går de væk? Skal man smøre dem med noget?

Nej det skal man ikke det går væk af sig selv.

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Astasmor skriver:

det kan være varmeknopper ville jeg da næsten tro.

OK - fordi han har det for varmt?

Anmeld

19. maj 2010

MyBaby

Det er helt normalt og min sundhedsplejekse siger, det er hormonknopper, som de får, når de bliver ammet. Ida har også rigtig mange og hun fik dem også først efter et par uger. Nu er hun næsten 6 uger gammel og det er aftagende, men bestemt slet ikke væk endnu. Tror det er meget forskelligt, hvor mange de får og hvornår de forsvinder igen - men det gør de heldigvis på et tidspunkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.