er også FAST seer hver aften 

synes Peter er lidt tricky... på den ene side spiller han jo bare spillet, nyder sin ungdom, singel tilværelse, pigernes interresse for ham, og så må man jo give ham at han er en rigtig rigtig flot fyr! Hvis jeg var 19 og lukket inde på et luksus hotel men sprit i blodet hver anden dag tror jeg sgu også jeg var faldet for hans charme...
han er absoulut ikke kæreste materielle, men det tror jeg heller ikke han ønsker at være... Dog tror jeg faktisk at han var oprigtig glad for/ forelsket i Amalie, det var bare det forkerte sted at starte noget op... Har dog også mine tvivl omkring om han mon nogenside kan være tro mod én kvinde kun... måske vokser han med opgaven 
Jeg synes han er giga underholdende, og har flere gange tænkt at hvis han ryger ud er der ikke særlig meget ved at se PH mere...
Så synes jeg også at man nærmest ikke kunne andet end at få ondt af ham igår da han græd som pisket... Kasper LØJ jo, og for en gangs skyld havde Peter sagt sandheden...
haha ej nu lyder det bare til at jeg forguder Peter... slet slet ikke! Synes bare ikke han er SÅ forfærdelig som han blir hængt ud til alle steder
rigtig mange fyre i Dk er præcis som ham, det blir bare ikke vist på tv... 
Anmeld