Peter din gris...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

VNB

er også FAST seer hver aften

synes Peter er lidt tricky... på den ene side spiller han jo bare spillet, nyder sin ungdom, singel tilværelse, pigernes interresse for ham, og så må man jo give ham at han er en rigtig rigtig flot fyr! Hvis jeg var 19 og lukket inde på et luksus hotel men sprit i blodet hver anden dag tror jeg sgu også jeg var faldet for hans charme...  han er absoulut ikke kæreste materielle, men det tror jeg heller ikke han ønsker at være... Dog tror jeg faktisk at han var oprigtig glad for/ forelsket i Amalie, det var bare det forkerte sted at starte noget op... Har dog også mine tvivl omkring om han mon nogenside kan være tro mod én kvinde kun... måske vokser han med opgaven

Jeg synes han er giga underholdende, og har flere gange tænkt at hvis han ryger ud er der ikke særlig meget ved at se PH mere...

Så synes jeg også at man nærmest ikke kunne andet end at få ondt af ham igår da han græd som pisket... Kasper LØJ jo, og for en gangs skyld havde Peter sagt sandheden...

haha ej nu lyder det bare til at jeg forguder Peter... slet slet ikke! Synes bare ikke han er SÅ forfærdelig som han blir hængt ud til alle steder  rigtig mange fyre i Dk er præcis som ham, det blir bare ikke vist på tv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Mutti2B

Bare fordi pigerne tilbyder sig BEHØVER Peter jo ikke duske dem. Men han gør det og det er det jeg synes er klamt. Seriøst, den mand har da et enormt behov for bekræftelse. 

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

susan_bagger skriver:

melissa hedder hende som var hel vild med sex med peter som peter ikke rigtig gad.

Ja det rigtig ha ha det var nu sjovt griner. 

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Cecilie var/er enormt jaloux, så det basker.. Hun danner par med ham nu, det er hun så overlykkelig for...

Er ret sikker på Candy startede med at gramse osv på Peter.. Han siger aldrig fra...

Julie - Må da sige, hun også gjorde en lille indsats igår...

Mange er fyrene er rigtig øv over at de ikke får så meget opmærksomhed som Peter... Peter er bare for pigeglad...

Tror gerne på de andre fyre vil nyde, hvis de os blev pillet lidt ved.. Ingen tvivl der...

Peter han kan li nam  nam  

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Peter han kan li nam  nam  

Det kan han helt klart... Spændende og se hvad der sker i afsnittet i aften..

Anmeld

19. maj 2010

betski

Mutti2B skriver:

Bare fordi pigerne tilbyder sig BEHØVER Peter jo ikke duske dem. Men han gør det og det er det jeg synes er klamt. Seriøst, den mand har da et enormt behov for bekræftelse. 

Tja klamt og klamt... tror vist det er sådan "de unge" lever deres single liv. Og han meldte jo også ud fra starten af, at det er grunden til han ville være med i PH- PIGERNE

Anmeld

19. maj 2010

Mutti2B

duddi. skriver:

Tja klamt og klamt... tror vist det er sådan "de unge" lever deres single liv. Og han meldte jo også ud fra starten af, at det er grunden til han ville være med i PH- PIGERNE

Hvis det er sådan de unge singler lever deres liv i dag må jeg være en gammel frigid kone. Alt med måde siger jeg bare. Hvis manden så da bare ville stå ved det han gør så alle ved hvad de har at gøre med. Men underholdende er han helt bestemt

Anmeld

19. maj 2010

betski

Mutti2B skriver:

Hvis det er sådan de unge singler lever deres liv i dag må jeg være en gammel frigid kone. Alt med måde siger jeg bare. Hvis manden så da bare ville stå ved det han gør så alle ved hvad de har at gøre med. Men underholdende er han helt bestemt

Tror rent faktisk at de fleste unge lever sådan - sørgeligt? ja måske. Men af hvad jeg læser og fornemmer, så er det blot en stigende udvikling at man har flere og flere sex-partnere og at man er meget glad for at eksperimentere.

At han ikke står ved, hvad han laver, tror jeg ikke handler om, frygten for manglende scoring. Tror nu det er rent taktisk.

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Synes jeg har læst et eller andet sted på nettet at PH skulle stoppe, da mange unge mennesker ser som noget de skal prøve...

Lyder ikke til det stopper, de søger nye deltager...

Anmeld

19. maj 2010

betski

MoarJ skriver:

Synes jeg har læst et eller andet sted på nettet at PH skulle stoppe, da mange unge mennesker ser som noget de skal prøve...

Lyder ikke til det stopper, de søger nye deltager...

Og det ville da også være hykleri synes jeg. At stoppe et reality program pga man tror de unge bliver vildere af den grund. Jeg tror der i stedet kommer fokus på det at de unge måske (måske for ved det jo ikke med sikkerhed) er alt for seksuelle aktive. Det kan forhåbentlig være med at sætte noget mere fokus på at informere de helt unge om at sex er noget specielt mellem to mennesker og ikke er noget man skal dele ud af til højre og venstre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.