Peter din gris...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

saxa

Han var da virkelig ynkelig idag ham Peter.. hehe.. Sikke da et tude-gilde.. Han var ellers en af mine favoritter førhen, med det har sq ændret sig efter alle hans optrin, løgne og falskhed..  Og ja det var lidt en cool kommentar der med Jylland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

grinny

Ved godt at det er grimt at sige, men helt seriøst er det virkelig Peter der er gal på den? Det er jo pigerne der gang på gang spreder benene for ham.

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Ved godt at det er grimt at sige, men helt seriøst er det virkelig Peter der er gal på den? Det er jo pigerne der gang på gang spreder benene for ham.

Peter ligger også selv op til det..

Anmeld

18. maj 2010

Mutti2B

grinny skriver:

De er simpelthen også for blåøjede . Men man kan jo ikke komme udenom at det er Peter der kysser og boller med alt (næsten alt) der har en puls og det er ski' da klammo

Anmeld

18. maj 2010

Ansemusen

I dette tilfælde løj han jo faktisk ikke (for en gangs skyld!). Han sagde netop til kasper at han skulle redde Mathias, så den var god nok. Men hvorfor han tuder fatter jeg ikke. Sikkert noget stivemands halløj!

Ser Paradise hver gang, elsker det, fordi det giver mig mange billige grin og så er der, trods alt det latterlige, en masse psykologi i det!

Jeg 'holdt også lidt med' Peter i starten, men nu har jeg godt nok mistet alt for ham. Han er en som aldrig kan være en kvinde tro. Det tror jeg simpelthen ikke på!

Anmeld

19. maj 2010

betski

Ej jeg synes da virkelig at det er synd for lille peter. Han lyver jo ikke i det her tilfælde. Men det er jo lidt hans egen skyld at Julie ikke tror på ham. Fik da lidt ondt af ham må jeg indrømme. Men det er jo et spil; et spil hvor alle kneb gælder. Et hundrede på, at Peter da slet ikke havde holdt så lang tid på PH hvis ikke han havde charmet som han har. Om jeg er enig i hans taktik er jo ret beset lige gyldigt. Men kan på ingen måde klandre ham for det han gør. Der skal to tin tango, og pigerne ja de kaster sig jo nærmeste over ham. Bare se Julie i går. Lagde sig ovenpå ham og tog hans hænder ned på hendes røv. Hun spillede hard to get i starten og da det ikke gav noget resultat, blev hun en bimbo som de andre. Line spillede hard to get i starten men det hjalp heller ikke hende og hun endte da nærmeste også med at smide sig for Peters fødder. Hehe ja altså det er jo ikke fordi jeg følger særligt meget med i PH

Anmeld

19. maj 2010

Mutti2B

Så må jeg ha misforstået det. Jeg troede at Kasper sagde at Peter til en hver tid ville vælge Candy frem for Julie og det var derfor Julie flejnede ud

Anmeld

19. maj 2010

tkj

Bliver super irriteret hver gang jeg ser ham. Magen til tudeprins og listep*k ....

Men ... manden har jo seriøse selvværds og tilknytningsproblemer. Jeg har simpelthen så ondt af ham, at han han ikke selv ser konsekvenserne af at melde sig til et program som paradise. Der vil gå mange år før han overhovedet kan tænke på at begynde at arbejde med hans problemer - for tøserne smider sig jo ved hans fødder.

Anmeld

19. maj 2010

tascia

grinny skriver:

enig, synes også næsten det siger mere om pigerne end ham

Anmeld

19. maj 2010

betski

tascia skriver:

enig, synes også næsten det siger mere om pigerne end ham

hørt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.