Diana... skriver:
Ja men hvis man tænker lidt over det så der Candy startet hun ikke selv på peter eller er det mig der husker forkert var det ikke hende der lagde op til ham? Og så der hende den nye nu hun gør jo også alt for at peter skal gide hende FJOLS og hun nået kun være der 5 min så havde hun lige som besluttet at peter var bare noget der skulle prøves. Og så der hende den anden mørkhåret ahh hvad hed hun nu? Hende der nærmest kneppet peter selv om han bare lå hun kunne slet ikke lade ham være. Så der amalie og line som han har følt lidt for han nået dog ikke være samme med line. Så når jeg sider og tænker over det og så synes jeg sgu det tøserne der er værst. Peter han nyder da bare der nogen der gider pille på hans tissetrol og nyder det og det tror jeg sgu hvem som helst der inde ville gøre hvis dem var dem 
Piger er jo så søde hahahahahah
Cecilie var/er enormt jaloux, så det basker.. Hun danner par med ham nu, det er hun så overlykkelig for...
Er ret sikker på Candy startede med at gramse osv på Peter.. Han siger aldrig fra...
Julie - Må da sige, hun også gjorde en lille indsats igår...
Mange er fyrene er rigtig øv over at de ikke får så meget opmærksomhed som Peter... Peter er bare for pigeglad...
Tror gerne på de andre fyre vil nyde, hvis de os blev pillet lidt ved.. Ingen tvivl der...
Anmeld