Peter din gris...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Diana...

tascia skriver:

enig, synes også næsten det siger mere om pigerne end ham

Ja helt enig og et par af gangene har det jo været dem der har overfaldet Peter. 

Og kasper er sgu da selv pisse misundelig han ville da bare ønske det var ham, eller er det fyrene han vil have lidt del i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Lysetsengel

Mutti2B skriver:

Han er SÅ klam! Føj....! Gad vide om hans p.. ikke snart falder af. Men pigerne er sgu da også for dumme

Kan kun give dig ret 

Anmeld

19. maj 2010

o0sus0o

ja han er for klam håber alle de tøser der er hoppet på hans små kærligheds historier føler dig til grin nu når de sidder og ser det i fjernsynet FØJ ham der han er så kiksede

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

susan_bagger skriver:

ja han er for klam håber alle de tøser der er hoppet på hans små kærligheds historier føler dig til grin nu når de sidder og ser det i fjernsynet FØJ ham der han er så kiksede

Ha ha men de er vel mindst lige så kikset  De siger jo ikke ligefrem nej 

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Alle pigerne, stort set, synes jo peter er en rigtig sød fyr... Mmm... Jeg er ved at brække mig...

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Alle pigerne, stort set, synes jo peter er en rigtig sød fyr... Mmm... Jeg er ved at brække mig...

Ja men hvis man tænker lidt over det så der Candy startet hun ikke selv på peter eller er det mig der husker forkert var det ikke hende der lagde op til ham? Og så der hende den nye nu hun gør jo også alt for at peter skal gide hende FJOLS og hun nået kun være der 5 min så havde hun lige som besluttet at peter var bare noget der skulle prøves. Og så der hende den anden mørkhåret ahh hvad hed hun nu? Hende der nærmest kneppet peter selv om han bare lå hun kunne slet ikke lade ham være. Så der amalie og line som han har følt lidt for han nået dog ikke være samme med line. Så når jeg sider og tænker over det og så synes jeg sgu det tøserne der er værst. Peter han nyder da bare der nogen der gider pille på hans tissetrol og nyder det og det tror jeg sgu hvem som helst der inde ville gøre hvis dem var dem

Piger er jo så søde hahahahahah

Anmeld

19. maj 2010

o0sus0o

Diana... skriver:

hehehe det var noget vollapyk jeg fik skrevet jeg mente at jeg håber pigerne vil føle sig til grin når de ser programmerne jeg ville i hvert fald være flov. mener også at næsten alle de tøser der har vært med i år er MEGET naive.

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

susan_bagger skriver:

hehehe det var noget vollapyk jeg fik skrevet jeg mente at jeg håber pigerne vil føle sig til grin når de ser programmerne jeg ville i hvert fald være flov. mener også at næsten alle de tøser der har vært med i år er MEGET naive.

Ja det må man sige. 

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ja men hvis man tænker lidt over det så der Candy startet hun ikke selv på peter eller er det mig der husker forkert var det ikke hende der lagde op til ham? Og så der hende den nye nu hun gør jo også alt for at peter skal gide hende FJOLS og hun nået kun være der 5 min så havde hun lige som besluttet at peter var bare noget der skulle prøves. Og så der hende den anden mørkhåret ahh hvad hed hun nu? Hende der nærmest kneppet peter selv om han bare lå hun kunne slet ikke lade ham være. Så der amalie og line som han har følt lidt for han nået dog ikke være samme med line. Så når jeg sider og tænker over det og så synes jeg sgu det tøserne der er værst. Peter han nyder da bare der nogen der gider pille på hans tissetrol og nyder det og det tror jeg sgu hvem som helst der inde ville gøre hvis dem var dem

Cecilie var/er enormt jaloux, så det basker.. Hun danner par med ham nu, det er hun så overlykkelig for...

Er ret sikker på Candy startede med at gramse osv på Peter.. Han siger aldrig fra...

Julie - Må da sige, hun også gjorde en lille indsats igår...

Mange er fyrene er rigtig øv over at de ikke får så meget opmærksomhed som Peter... Peter er bare for pigeglad...

Tror gerne på de andre fyre vil nyde, hvis de os blev pillet lidt ved.. Ingen tvivl der...

Anmeld

19. maj 2010

o0sus0o

Diana... skriver:

melissa hedder hende som var hel vild med sex med peter som peter ikke rigtig gad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.