Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej, den tudeprins bare fordi han bliver fanget i en af sine mange løgne... " I er syge i hovedet ovre i Jylland" ha ha..griner kommentar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh klammo klammo Peter!! Forstår ikke at han er blevet så populær ovenpå alt det der! Han er vist den nye Sidney Lee som blvier betalt for at stå i baren og gå i byen bestemte steder. JESUS!!!!
MoarJ skriver: Peter er ham der tuder...
Peter er ham der tuder...
ej altså... nu tuder de sgu da alle sammen... det er nok fordi jeg ikke følger med i det at jeg ikke fatter en dyt...
Følger I med i det her...
Julie: Peter er en sød fyr, jeg kan ikke lide at se ham græde...
Peter er en sød fyr, og jeg vil måske godt være sammen med ham...
Pia. skriver: ej altså... nu tuder de sgu da alle sammen... det er nok fordi jeg ikke følger med i det at jeg ikke fatter en dyt... Følger I med i det her...
Jeg følger så godt så muligt med i det...
MoarJ skriver: Julie: Peter er en sød fyr, jeg kan ikke lide at se ham græde... Peter er en sød fyr, og jeg vil måske godt være sammen med ham...
Ha ha ja peter du er seriøst min drømmefyr Fedt og havde en drømmefyr der vil kneppe uden om altid ha ha tåbe!!!
JA Jeg skal da havde dagens grin
Ja Det er desværre en af mine laster, men det feder i det mindste ikke
Hehe
"Peter kan li´ nam nam"
Diana... skriver: Ha ha ja peter du er seriøst min drømmefyr Fedt og havde en drømmefyr der vil kneppe uden om altid ha ha tåbe!!!
Man kan kun grine af det shit...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128