Fik du skanning ved blødning i første trimester???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

LinLin

Jeg tog til vagtlægen da jeg blødte i sidste graviditet. Lægen  dér sagde at det godt kunne være en abort og hvis det var var der ikke noget at gøre, men hun sendte mig alligevel til Skejby til scanning; fik den først mulige tid! Den var jo så desværre død...

Jeg var i øvrigt 11+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

VIPpigen

Blyb skriver:

Jeg har også fået scanning i 1. trimester - faktisk i dag.

Jeg fik i går en henvisning fra min læge..

Jeg burde være i 7 uge, men gynækologen kunne ikke se tegn på noget foster, med mindre jeg altså ikke er så langt henne som beregningerne siger.

Jeg begyndte at bløde en smule i går og bløder fortsat en smule lysserødt i dag.

Jeg er desværre nervøs for at ende ud i endnu en MA som i december. Jeg fik taget blodprøve og skal have taget endnu en på torsdag. Tirsdag i næste uge, får jeg svar.. Suk! Det bliver en lang uge..

Åhh nej, håber du ikke er så langt henne endnu så. Det er så uretfærdigt, håber det er noget positivt ved blodprøverne.  for dig...

og et stort  får du også...

Anmeld

18. maj 2010

Blyb

VIPpigen skriver:

Åhh nej, håber du ikke er så langt henne endnu så. Det er så uretfærdigt, håber det er noget positivt ved blodprøverne.  for dig...

og et stort  får du også...

Tak VIPpigen.. Jeg håber selvfølgelig også på noget positivt, men tør heller ikke håbe for meget. Er så nervøs for at blive skuffet endnu en gang.

Jeg er "6+0" i dag.

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

Blyb skriver:

Tak VIPpigen.. Jeg håber selvfølgelig også på noget positivt, men tør heller ikke håbe for meget. Er så nervøs for at blive skuffet endnu en gang.

Jeg er "6+0" i dag.

Det forstår jeg godt, det er ikke til at bære hvis det ikke er rigtig alligevel. Må indrømme jeg er en af de skeptiske, så jeg ser tit glasset er halvt tomt, fordi man bliver skuffet så tit. Det er både godt og skidt

Men vil meget gerne have en update når du får svar på prøverne, håber virkelig på det bedste for dig

Anmeld

18. maj 2010

Blyb

VIPpigen skriver:

Det forstår jeg godt, det er ikke til at bære hvis det ikke er rigtig alligevel. Må indrømme jeg er en af de skeptiske, så jeg ser tit glasset er halvt tomt, fordi man bliver skuffet så tit. Det er både godt og skidt

Men vil meget gerne have en update når du får svar på prøverne, håber virkelig på det bedste for dig

Ja sådan har jeg det også.. Hellere være lidt skeptisk og så blive positivt overrasket

Jeg vender tilbage med status om en uges tid..

Og tak for de søde ord!

Anmeld

18. maj 2010

JustAnotherName

Jeg ringede også til vagtlægen ...det var en fredag aften efter job.

JEG VILLE SKISMER DA IKKE KUNNE GÅ I UVISHED HELT INDTIL MANDAG, HVOR MIN EGEN LÆGE VAR PÅ SIN PIND IGEN!! 

Jeg var i 8-ende uge, og blødte pludselig ganske ganske lidt.
Jeg forsøgte at holde bekymringer og "åh-nej"-tanker væk....
Vagtlægen bad mig om, at se tiden an og ringe igen. Og jeg ringede igen, da jeg fortsat blødte. Og så sørgede han for en tid til skanning den efterfølgende morgen.

SÅ JEG HAR INGEN KLAGER OVER VAGTLÆGEN......og jeg tror ikke, at det er DERFOR, at du/nogle ikke bliver tilbudt den ekstra tidlige skanning. Mange steder skal man vist selv BE om det, eller nævne, hvis man har haft en abort tidligere, og føler sig urolig.

Jeg fik det tilbudt af min egen læge, da det blev konstateret, at jeg var gravid igen.
Han sørgede for at jeg ville blive indkaldt til en tidlig skanning - ca. i uge 7.

Anmeld

18. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Jeg tror altså også bare jeg skulle have ringet til min egen læge, da weekenden var over, det må jeg så huske til næste gang, hvis der bliver en næste gang

Selvfølgelig får vi en gang til, med store maver, basværlige bevægelser og forhåbentlig uden kvalme

Jeg krydser for os begge Ellers spare jeg sammen!

Troede lige du var gravid igen- så skulle til at misunde dig helt vildt:O

Stort knus Søde

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Tjuhl skriver:

ork, det mærkede jeg allerede da jeg var 14+6 jeg har en livlig krabat derinde!!

Det er godt nok luksus.. kan jo egentlig godt huske du skrev at du mærkede "den", men de rigtige spark, dem hvor man ligger om morgenen og venter på at baby sparker så man kan stå op, de er fantastiske.. jeg gik ikke ud af døren før min baby havde sparket..:O)

Anmeld

18. maj 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Selvfølgelig får vi en gang til, med store maver, basværlige bevægelser og forhåbentlig uden kvalme

Jeg krydser for os begge Ellers spare jeg sammen!

Troede lige du var gravid igen- så skulle til at misunde dig helt vildt:O

Stort knus Søde

Hehe, nej.. jeg var bare stadig frustreret efter den sidste.. hehe..

mangler jo ligesom en mand før den drøm kan realiseres, ja men jeg håber da også der findes to fantastiske far"mænd" til os og vores piger derude.. 

Anmeld

18. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Hehe, nej.. jeg var bare stadig frustreret efter den sidste.. hehe..

mangler jo ligesom en mand før den drøm kan realiseres, ja men jeg håber da også der findes to fantastiske far"mænd" til os og vores piger derude.. 

Smiler, det skal der bestemt også være plads til. Sådanne ting har jeg også nogle af. Lidt træls..

Jah tak, det ville være en smugle lettere. Men nu må vi se. Krydser for det.. Hmm, det må egentlig gerne ske lige om snart. Synes Vi har gået længe nok efterhånden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.