N&J skriver:
Ja jeg spørger simpelthen fordi jeg syntes der er rigtig mange der skriver at de fik lov til at få en skanning, og det gjorde jeg bestemt ikke, fik blot at vide at det sikkert var en abort og det kunne de ikke gøre noget ved, men hold da op hvor var jeg bange, jeg var i uge 11 (troede godt nok det var uge 10) så nu tænker jeg om jeg bare er undtagelsen?? Det skal lige siges at det var vagtlægen jeg ringede til, da det var aften.. det var måske min første fejl...
Yep... Vagtlægen..... STOOOR fejl.
Jeg ringede til vagtlægen en weekend fordi jeg blødte, og fik en sur snerpet kælling i røret om at ja, så var det nok en abort, men jeg skulle da være glad for det skete så tidligt, for så var det jo bare naturens måde at udskille det fordi det ikke var rask...
Ringede til egen læge mandag, og jeg kom op med det samme og blev undersøgt, hun kunne dog ikke finde noget!!
Et par dage senere var den gal igen, ringede til vagtlægen da det var aften, og det var mere end sidst, og frisk blod. Igen samme melding, skulle bare se positivt på det, det var naturens måde at udskille det, fordi det ikke var rask.
Ringede igen til egen læge, og hun undersøgte igen, og tog blodprøver, kunne dog stadig ikke se noget??
Fik taget nye blodprøver igen nogen dage senere, og der kunne hun informere om at tallene steg som de skulle, og det var en sund graviditet.
Da jeg skulle have lavet vandrejournal fortalte jeg hende jeg var meget bekymret for om der var liv, fordi jeg igen havde blødt, og da jeg ikke ved meget om graviditeter, sagde jeg, jeg gerne bare ville høre hjertelyd, eller se hjertelyd. Hun søgte efter hjertelyd, men havde forklaret hun ikke ville kunne garantere vi fandt den. Da den ikke blev fundet sendte hun en henvisning til en Gyn-læge, og fik lavet en indvendig scanning, og der var liv
Sorry den blev så lang.