Fik du skanning ved blødning i første trimester???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

N&J

sbs78 skriver:

ja men man ringer jo til dem i en god tro. Har også selv prøvet det med lægenvagten. Men det værste med lægevagten er, at det jo faktisk er vores egen læger der sidder der!!!! 

Ja, det er en smule skræmmende, har så også kun oplevet positivt her i esbjerg, men i kbh, hold da op for nogle paphoveder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
N&J skriver:

Ja jeg spørger simpelthen fordi jeg syntes der er rigtig mange der skriver at de fik lov til at få en skanning, og det gjorde jeg bestemt ikke, fik blot at vide at det sikkert var en abort og det kunne de ikke gøre noget ved, men hold da op hvor var jeg bange, jeg var i uge 11 (troede godt nok det var uge 10) så nu tænker jeg om jeg bare er undtagelsen?? Det skal lige siges at det var vagtlægen jeg ringede til, da det var aften.. det var måske min første fejl...

Jeg fik i 7. uge (troede vi) afvide at det nok var en abort og jeg måtte gå til egen læge og få målt hCg i blodet. Da jeg fik smerter igen i 11. uge (som viste sig at være 13.) troede vagtlægen at det muligvis var en graviditet udenfor livmoderen så da blev vi scannet og fik lavet en fuld NF. Men jeg har haft en SA før.

Kh

Rosa

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Rosa skriver:

Jeg fik i 7. uge (troede vi) afvide at det nok var en abort og jeg måtte gå til egen læge og få målt hCg i blodet. Da jeg fik smerter igen i 11. uge (som viste sig at være 13.) troede vagtlægen at det muligvis var en graviditet udenfor livmoderen så da blev vi scannet og fik lavet en fuld NF. Men jeg har haft en SA før.

Kh

Rosa

Heldigvis har du jo en dejlig succeshistorie liggende på maven, som jeg jo kunne læse mig til kom den dag jeg havde pustet vestøv til.. 

Anmeld

18. maj 2010

oo

ja, jeg gjorde, men nu er min historie jo også lidt anderledes end normalt. jeg var for det første tilknyttet fertilitetsklinikken hvor de altid scanner en i 1. trimester. og så havde jeg været gravid udenfor livmoderen året før, så de scannede mig ekstra tidligt for at kunne følge graviditeten og se om det var en positiv udvikling.

så ja

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Tjuhl skriver:

ja, jeg gjorde, men nu er min historie jo også lidt anderledes end normalt. jeg var for det første tilknyttet fertilitetsklinikken hvor de altid scanner en i 1. trimester. og så havde jeg været gravid udenfor livmoderen året før, så de scannede mig ekstra tidligt for at kunne følge graviditeten og se om det var en positiv udvikling.

så ja

Ja og lige om lidt kan du begynde at mærke baby sparke.. 

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

N&J skriver:

Ja jeg spørger simpelthen fordi jeg syntes der er rigtig mange der skriver at de fik lov til at få en skanning, og det gjorde jeg bestemt ikke, fik blot at vide at det sikkert var en abort og det kunne de ikke gøre noget ved, men hold da op hvor var jeg bange, jeg var i uge 11 (troede godt nok det var uge 10) så nu tænker jeg om jeg bare er undtagelsen?? Det skal lige siges at det var vagtlægen jeg ringede til, da det var aften.. det var måske min første fejl...

Jep jeg fik en scanning... Styrt blødte næsten...

Anmeld

18. maj 2010

businesstigger

Jeg fik scanning efter 3 dages blødning. Der viste det at jeg havde været gravid men havde mistet.

Anmeld

18. maj 2010

oo

N&J skriver:

Ja og lige om lidt kan du begynde at mærke baby sparke.. 

ork, det mærkede jeg allerede da jeg var 14+6 jeg har en livlig krabat derinde!!

Anmeld

18. maj 2010

Mathilde

N&J skriver:

Jeg fik samme besked da jeg ringede til lægevagten pga blødning i 1. trimester...

Anmeld

18. maj 2010

Blyb

Jeg har også fået scanning i 1. trimester - faktisk i dag.

Jeg fik i går en henvisning fra min læge..

Jeg burde være i 7 uge, men gynækologen kunne ikke se tegn på noget foster, med mindre jeg altså ikke er så langt henne som beregningerne siger.

Jeg begyndte at bløde en smule i går og bløder fortsat en smule lysserødt i dag.

Jeg er desværre nervøs for at ende ud i endnu en MA som i december. Jeg fik taget blodprøve og skal have taget endnu en på torsdag. Tirsdag i næste uge, får jeg svar.. Suk! Det bliver en lang uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.