Hvornår er I klar til at få jeres børn passet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

TbCp

Liva var 4 mdr. da hun blev passet et par timer mens vi var ude at spise.
Jeg ringede nok hjem 8 gange på de par timer vi var væk

Hun blev passet af min mor, det havde jeg det bedst med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Diana...

Åhh Lucas var over et halvt år og det var faktisk MetteT her inde fra der sagde SÅ Diana nu skal du være dig selv så nu kommer jeg og henter ham ha ha  Så det gjorde hun og jeg havde det SÅ svært med det men jeg havde også brug for at være mig selv under alle vores problemer på det tidspunkt. Lucas er kun blevet passet en 3 gang 4 gang på søndag og han er 15 måneder nu og jer er stadig ikke glad for det. Men han skal endnu engang passes hos Mette og hendes skønne lille familie og der er ikke et sted jeg er mere tryk ved at sende ham hen. 

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NONONO!!!!.... Det er da helt vidlt langt ude, det din svigermor siger altså

Man skal have passet sin baby NÅR Man er KLAR. IKKE før. For mit vedkommende, var jeg først klar da Idun var 10 mrd gammel. Det er meget forskelligt, hvornår man er klar. men man skal IKKE presses.

Anmeld

16. maj 2010

JustAnotherName

Bianca var vist omkring 7 måneder.
Celina var også 7 måneder, da hun "sådan rigtigt" blev passet ude.

Men det var med overnatning. Og begge gange har det været hos MIN MOR. For det har jeg bare haft det nemmest med, og følt mig mest tryg og tilpas ved. Idag må alle i familien gerne passe dem. Men stadig har jeg det aller-bedst med det, når det er hos MIN MOR - ihvertfald hvis det er med overnatning.

Bianca er blevet passet ude en hel del gange snart - hun er godt 2½ år.
Men Celina er kun blevet passet et par gange i længere tid - hos min mor.
Og ellers har det kun været sådan ganske kort, mens vi lige har været ude (en gang skulle jeg akut til lægevagten og på apoteket, hvor de blev passet en time, en gang har vi været ude og spise + biffen, og idag har vi været til en fodboldkamp mens farmor passede dem .....det er stort set det!) - Og Celina er 1 år gammel nu.

Anmeld

16. maj 2010

Lone Jakobsen

bed dem pænt om at respektere jeres fornemmelse for hvornår jeres datter skal passes. alt andet er mangel på respekt.

Rasmus er først lige blevet passet af andre, og han er 10 mdr. ingen grund til at slippe de små før i selv føler det er okay. "faster" skal såmænd nok få lov til at "styre sin lyst" senere

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg er lige anonym, da jeg ikke vil risikere at træde nogen over tæerne.

Svigermor er meget forhippet på at vores lille trold skal passes af min kærestes søster (som intet ved om små børn og aldrig har skiftet en ble...). Hun bliver ved med at sige at "så kan faster jo lige komme og passe hende en time eller to mens I er nede og træne, går en tur, eller går ud og spiser". Det er DEJLIGT at vide at de gerne vil, men jeg vil bare ikke have det presset ned over hovedet på mig.

Vores barn er 2 mdr.  og jeg synes ærlig talt det er for tidligt at hun skal passes - hverken jeg eller min kæreste er nået dertil endnu, hvor vi har brug for lidt tid til os selv.

Hvornår blev jeres små passet ude første gang? Og jeg mener altså ikke med overnatning.

Den første var omkring et års tid første gang han blev passet et par timer, nummer to var 5-6 uger...( han blev passet mellem to amninger fordi vi holdt nytårsfest og jeg lige skulle spise lidt i ro og fred ) men man skal jo mærke efter på sig selv...jeg tror den første er lidt sværere at slippe og især hvis det er et nemt barn...jeg fik først verden nemmeste og så fik jeg en helt anden som nummer to barn..

Anmeld

16. maj 2010

Dictes mor

Jeg har en lille pige på to måneder, og hun skal ikke passes endnu, jeg er slet ikke klar til det, og bliver det ikke før om lang tid, men jeg er også den vildeste høne- og løvemor.

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

UUhh, hvor er jeg glad for at høre at der er så mange der har det sådan mht pasning som jeg har det - altså svært med det. Troede "normalen" var at man bare lader sit barn passe uden at blinke, men sådan er det da vist ikke for størstedelen af mødre - hvert fald ikke på Baby.dk. Selv har jeg det sådan lige nu "jeg bliver ALDRIG klar til at lade NOGEN passe min baby!! Helst ikke engang til at lade nogen holde ham."

Puuh, de store følelser igen 

Anmeld

16. maj 2010

SHERO

Min veninde kiggede efter Elias ½-1 time da han var under en uge, da min mor og jeg lige smuttede op og handlede, han var lige lagt til at sove, og sov stadig da vi kom hjem, ellers var han omkring 3 måneder og det var 3 timer, hvor min mor passede ham mens jeg var i IKEA... Har faktisk kun min veninde der sådan tripper over at skulle passe ham, stoler faktisk meget på hende, selvom hun ikke har børn har hun mere eller mindre boet her siden jeg fødte. Hvis jeg ellers kan, skal hun passe ham om en månede mens jeg skal i byen til min venindes fødselsdag. Men er HELDIGVIS kun en taxa væk... Men har for en sikkerhedskyld kun sagt måske til fødselsdagen, for kan jo være jeg skifter mening samme dag

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Majastina skriver:

Jeg har en lille pige på to måneder, og hun skal ikke passes endnu, jeg er slet ikke klar til det, og bliver det ikke før om lang tid, men jeg er også den vildeste høne- og løvemor.

Nej, det er det jeg siger, ALDRIG, vel?!

Og de skal helst heller aldrig i pasning, i skole eller på anden måde ud i samfundet, vel?! Bare blive hjemme ved mor, der bare vil være hjemmegående og sidde på sin søn fra nu af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.