Veer halvanden time, og nu er de væk!? Hmm..Frustrerende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Becks

Glæder mig til og logge på imorgen og læse, at du har født

Alt held og lykke til jer og masser af vestøv sendes til dig fra Hvidovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Mor 07/10

hej,

i min første graviditet havde jeg små veer om morgenen som gik i sig selv igen og så kom der rigtige veer samme dag om aftenen kl. 22.00 og jeg fødte morgenen efter.

Held og lykke

Anmeld

15. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vågnede op 2. gang jeg skulle føde kl. 4 om natten og havde regelmæssige veer til kl. 12 og så gik de væk som dug fra solen i 4 timer og kom så igen. Jeg fødte først kl. 2 om natten, så det tog 22 timer i alt.

Jeg sender en STORM af ve-støv afsted til dig - PUST ...

Anmeld

15. maj 2010

mortilfreja

du er helt sikkert på vej i fødsel nu slimproppen er røget.. Ønsker dig alt held og lykke med fødslen og glæder mig til at logge på i morgen og se om du har født.. Kram

Anmeld

16. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har faktisk igen lidt småveer, slet ikke som i morges, men det begynder igen nu her tror jeg.. -Uden at det bare er ønsketæænkning... Men nu ser vi... Det er farligt og sætte næsen for højt, men tror heller ikke det vare mange dage endn i hvertfald..

EEEEEEJ HVOR SPÆNDENDE!!!

Er der kommet mere? Jeg håber du ligger og lider (hvor bizart den end lyder) og at der kommer en skøn skøn baby til verden snart!

Masser af kys og kram

Zette

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

EEEEEEJ HVOR SPÆNDENDE!!!

Er der kommet mere? Jeg håber du ligger og lider (hvor bizart den end lyder) og at der kommer en skøn skøn baby til verden snart!

Masser af kys og kram

Zette

jeg vil sige at jeg har en del meget kraftige plukveer eller veer. Der er ikk vildt lang tid imellem men det er forskelligt hvor lang tid der er mellem, men det er ikk specielt lang tid. Max 8 - 9 min vil jeg tro. Jo, det er da lang tid men det bedre end ingenting og bliver stille og roligt værre. - tænk sig at man glæder sig til sådan en smerte.

Anmeld

16. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

jeg vil sige at jeg har en del meget kraftige plukveer eller veer. Der er ikk vildt lang tid imellem men det er forskelligt hvor lang tid der er mellem, men det er ikk specielt lang tid. Max 8 - 9 min vil jeg tro. Jo, det er da lang tid men det bedre end ingenting og bliver stille og roligt værre. - tænk sig at man glæder sig til sådan en smerte.

øøøøøøøøv altså!

Anmeld

16. maj 2010

mortilfreja

hvordan står det til???

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

mortilfreja skriver:

hvordan står det til???

det står sådan til at jeg har haft veer gele natten. - nøjh de gør ondt. Så har ikke sovet i nat. Jeg har ringet til fg, men de siger at jeg lige pt må acceptere smerterne, og bare få slappet af det jeg kan nu her.
Der er nemlig ikk nogen bestemt tid mellem.

Anmeld

16. maj 2010

bagger26

Ej hvor spændende, så var de på vej igang igen.. dejligt...

Det er svært at slappe af, fordi man er så spændt på at møde den lille, og nervøs for hvad der kommer til at ske.. Men glæd dig til øjeblikket på den lille ligger på din mave for første gang.. Håber det kommer til at hurtigt for dig..

Glæder mig til at læse FB og se billeder af den lille..

Held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.