Veer halvanden time, og nu er de væk!? Hmm..Frustrerende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Bare mig..

lillespurv19 skriver:

fik veer søndagen inden jeg fødte, men de gik i sig selv igen tirsdag Fik så veer om fredagen igen og fødte søndag, Så mon ikke dine snart kommer igen

Puha, håber ikke det varer så lang tid.. Det synes jeg er lige i overkanten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Bare mig..

bagger26 skriver:

Vil bare ikke give dig falske forhåbninger.. Fordi det kan være de går igang igen, men det kan også bare være drilleveer.. Og hvis det bare er drille veer, og du ender med at gå til du bliver sat igang, så bliver det nogle meget meget lange dage, hvis vi giver dig en masse forhåbninger.. Og dagene er lange nok i forvejen...

Ja det er også dejligt med nogen der ikke kommer med en masse positivt respons, så man ikke forventer at have født inden dagen er omme Men man havde måske håbet lidt

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det er også dejligt med nogen der ikke kommer med en masse positivt respons, så man ikke forventer at have født inden dagen er omme Men man havde måske håbet lidt

Ja, fordi nu har man jo gået i 40 fulde uger og ventet på den lille, og så bliver hver TIME man går over tiden, frygtelig lange.. Hvis du så også sidder og forventer det går igang nu, fordi vi har sagt det sagtens kan, så er vi sgu ikke populære hvis det så går i sig selv igen hehe..

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

bagger26 skriver:

Ja, fordi nu har man jo gået i 40 fulde uger og ventet på den lille, og så bliver hver TIME man går over tiden, frygtelig lange.. Hvis du så også sidder og forventer det går igang nu, fordi vi har sagt det sagtens kan, så er vi sgu ikke populære hvis det så går i sig selv igen hehe..

Hehe, jeg forventer nu ikke at i har det helt rigtige svar

Men ja tiden kan være lang.. Men nu tager jeg ned og hører noget musik til open air her i kolding, og til koldingløb 3 km imorgen -Mon ikke en lille løbetur kan hjælpe lidt.. (Jeg ved faktisk ikke om man må, men jeg tager chancen)

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hehe, jeg forventer nu ikke at i har det helt rigtige svar

Men ja tiden kan være lang.. Men nu tager jeg ned og hører noget musik til open air her i kolding, og til koldingløb 3 km imorgen -Mon ikke en lille løbetur kan hjælpe lidt.. (Jeg ved faktisk ikke om man må, men jeg tager chancen)

Det var godt..

Ja find noget at få tiden til at gå med, man kan lige så godt hygge sig så meget som muligt, imens man kan.. Og så er det da hyggeligt, med lidt open air at fordrive tiden med..

Ved heller ikke om man må, men hvis man må, så kunne det da godt være det kunne sætte gang i noget..

Anmeld

15. maj 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vågnede i morgens kl 5, fordi jeg havde SÅ ondt i maven, og tænkte bare, nå jamen endnu et falsk tegn.. Men det kom igen og igen og igen... Jeg tog for sjovt tid på dem, og der var 7-10 min imellem, og varede omkring 20-30 sekunder, og jeg kunne ingen ting under en..
Men jeg er åbenbart faldet i søvn igen ca kl 6.30, og nu er de forsvundet Og jeg er sikker på det var veer!

Nogen der har oplevet det samme? og hvornår kom de igen?

Marikka, 40+2, som er meget frustreret over de er forsvundet..

Sådan startede mine plukveer onsdag og jeg fødte lørdag nat kl. 00.30. Nu må lille-pigen da snart komme :-) Det nærmer sig, Marikka ;-)

HÅBER der snart sker noget !

(ps. det er min kærestes fødselsdag, så det er en GOD dag ;-))

Anmeld

15. maj 2010

mortilfreja

Mine veer startede onsdag morgen ved halv fem tiden om morgenen.. De stoppede så igen ved 11 tiden, 2 timer før jeg skulle til jordemoder.. Gik i bad og så gik slimproppen. Kom til jordemoder stadig uden veerne var gået igang igen men ca 2 timer efter jeg kom hjem gik de igang igen og havde så veer indtil torsdag kl 20.42 hvor jeg fødte

Men noget er der da igang nu du har haft en forsmag på veerne og oz det at du har en mudren i maven..

Gå en lang tur eller dyrk noget sex.. Det virker.. Hehe

Kram

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

mortilfreja skriver:

Mine veer startede onsdag morgen ved halv fem tiden om morgenen.. De stoppede så igen ved 11 tiden, 2 timer før jeg skulle til jordemoder.. Gik i bad og så gik slimproppen. Kom til jordemoder stadig uden veerne var gået igang igen men ca 2 timer efter jeg kom hjem gik de igang igen og havde så veer indtil torsdag kl 20.42 hvor jeg fødte

Men noget er der da igang nu du har haft en forsmag på veerne og oz det at du har en mudren i maven..

Gå en lang tur eller dyrk noget sex.. Det virker.. Hehe

Kram

jeg var næsten sikker på at min slimprop var gået to gange. Men lige for ti min siden skulle jeg lige tisse, og så kom den sgu. En rigtig geleklump som jeg ikk har haft før. Så de to andre gange hvor jeg troede den var gået har det nok bare været meget udflået. Den her klump kunne jeg ligesom tage mellem fingrene, klamt men sandt. Så nu er jeg da endnu mere oppe og kører

Anmeld

15. maj 2010

4kløver

Har ikke prøvet det.. Men vee-støv skal du da ha..

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

Sådan startede mine plukveer onsdag og jeg fødte lørdag nat kl. 00.30. Nu må lille-pigen da snart komme :-) Det nærmer sig, Marikka ;-)

HÅBER der snart sker noget !

(ps. det er min kærestes fødselsdag, så det er en GOD dag ;-))

Jeg troede jo at min slimprop var gået to gange, men nej, det har været meget udflået, for her for en halv time siden eller sådan noget gik den rigtige slimprop. Så måske det betyder noget!?

Jeg tror virkelig ikke jeg går ret mange dage endnu.. - Man kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men jeg har en lille ide om at det ikke vare lang tid.. - Måske i nat!?

Og tillykke med kæresten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.