Veer halvanden time, og nu er de væk!? Hmm..Frustrerende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.439 visninger
42 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Bare mig..

Jeg vågnede i morgens kl 5, fordi jeg havde SÅ ondt i maven, og tænkte bare, nå jamen endnu et falsk tegn.. Men det kom igen og igen og igen... Jeg tog for sjovt tid på dem, og der var 7-10 min imellem, og varede omkring 20-30 sekunder, og jeg kunne ingen ting under en..
Men jeg er åbenbart faldet i søvn igen ca kl 6.30, og nu er de forsvundet Og jeg er sikker på det var veer!

Nogen der har oplevet det samme? og hvornår kom de igen?

Marikka, 40+2, som er meget frustreret over de er forsvundet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vågnede i morgens kl 5, fordi jeg havde SÅ ondt i maven, og tænkte bare, nå jamen endnu et falsk tegn.. Men det kom igen og igen og igen... Jeg tog for sjovt tid på dem, og der var 7-10 min imellem, og varede omkring 20-30 sekunder, og jeg kunne ingen ting under en..
Men jeg er åbenbart faldet i søvn igen ca kl 6.30, og nu er de forsvundet Og jeg er sikker på det var veer!

Nogen der har oplevet det samme? og hvornår kom de igen?

Marikka, 40+2, som er meget frustreret over de er forsvundet..

Det prøvede jeg også.. Det er drille veer...

Bare rolig, de skal nok komme igen på et tidspunkt...

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Det prøvede jeg også.. Det er drille veer...

Bare rolig, de skal nok komme igen på et tidspunkt...

Hvornår kom dine igen??

Jeg kan mærke meget meget lidt nu her.. Slet ikke i samme grad som i morges, men LIDT ulmen eller sådan.. Men slet ikke samme følelse som i morges..

Anmeld

15. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvornår kom dine igen??

Jeg kan mærke meget meget lidt nu her.. Slet ikke i samme grad som i morges, men LIDT ulmen eller sådan.. Men slet ikke samme følelse som i morges..

Mine de ´startede en fredag morgen og gik i sig selv igen om lørdagen og kom igen sent lørdag aften... Og de fortsatte indtil jeg havde født...

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

Det er meget forskelligt.. Det kan være det stille og roligt begynder at gå igang igen, at din ulmen bliver til mere og mere.. Men det kan også være der mange dage endnu før det bliver til veer... De kan drille de skide veer... Men håber for dig at de snart kommer igen..

Anmeld

15. maj 2010

Daisy

Jeg fik pludsligt veer mens jeg var i bus ( til megen frustration hos buschafføren hehe ) Da jeg kom på hospitalet blev jeg kørt direkte på fødeafdelingen. "Nu sker det" sagde jordmoderen til mig. Jeg lå i 4 timer med regelmessige veer....for så at falde i søvn . Det gik bare væk. Var meget frustrerende at tage hjem igen. Og at det så endte med AKS 3 uger senere, gjorde det en smule mere frustrerende at tænke på.

Krydser fingre for dig at det nu bliver snart

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

Hmm, det lyder ikke til, at det betyder noget så.. Øv...

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

ej hvor øv altså! Jeg  for at de kommer igen snart!

jeg har desværre igen erfaring at dele ud af !

Anmeld

15. maj 2010

Koen.

fik veer søndagen inden jeg fødte, men de gik i sig selv igen tirsdag Fik så veer om fredagen igen og fødte søndag, Så mon ikke dine snart kommer igen

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hmm, det lyder ikke til, at det betyder noget så.. Øv...

Vil bare ikke give dig falske forhåbninger.. Fordi det kan være de går igang igen, men det kan også bare være drilleveer.. Og hvis det bare er drille veer, og du ender med at gå til du bliver sat igang, så bliver det nogle meget meget lange dage, hvis vi giver dig en masse forhåbninger.. Og dagene er lange nok i forvejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.