Veer halvanden time, og nu er de væk!? Hmm..Frustrerende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

jeg var næsten sikker på at min slimprop var gået to gange. Men lige for ti min siden skulle jeg lige tisse, og så kom den sgu. En rigtig geleklump som jeg ikk har haft før. Så de to andre gange hvor jeg troede den var gået har det nok bare været meget udflået. Den her klump kunne jeg ligesom tage mellem fingrene, klamt men sandt. Så nu er jeg da endnu mere oppe og kører

sådan som du skriver, det skete 3 timer før jeg fik veer så masser af vestøv af sted til dig !! håber at hun er i jeres arme i løbet af i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Bare mig..

4kløver skriver:

Har ikke prøvet det.. Men vee-støv skal du da ha..

Tak

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

sådan som du skriver, det skete 3 timer før jeg fik veer så masser af vestøv af sted til dig !! håber at hun er i jeres arme i løbet af i morgen

Jeg har faktisk igen lidt småveer, slet ikke som i morges, men det begynder igen nu her tror jeg.. -Uden at det bare er ønsketæænkning... Men nu ser vi... Det er farligt og sætte næsen for højt, men tror heller ikke det vare mange dage endn i hvertfald..

Anmeld

15. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har faktisk igen lidt småveer, slet ikke som i morges, men det begynder igen nu her tror jeg.. -Uden at det bare er ønsketæænkning... Men nu ser vi... Det er farligt og sætte næsen for højt, men tror heller ikke det vare mange dage endn i hvertfald..

spændende ! jamen så går det nok igang i løbet af i nat håber jeg

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

spændende ! jamen så går det nok igang i løbet af i nat håber jeg

Ja, det håber jeg også Så jeg kan få det overstået, for er nu ved at være en smule nervøs for den fødsel..

Anmeld

15. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det håber jeg også Så jeg kan få det overstået, for er nu ved at være en smule nervøs for den fødsel..

vil råde dig, hvil dig så meget som du kan nu du får brug for det !

hvorfor er du nervøs hvis jeg må spørger ?

Anmeld

15. maj 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

vil råde dig, hvil dig så meget som du kan nu du får brug for det !

hvorfor er du nervøs hvis jeg må spørger ?

Ja, men det har jeg dælme svært ved..

Du ved, lidt nervøs for hvad der skal ske og hvordan det er...

Anmeld

15. maj 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, men det har jeg dælme svært ved..

Du ved, lidt nervøs for hvad der skal ske og hvordan det er...

ved godt det er svært men det er for din egen bedste hvis du er i fødsel du har brug for alle dine kræfter

årh, troede du var bange for det gik galt, for det skal du slet ikk være - men kender den følelse, den havde jeg os da jeg gik i fødsel, og husk dem på FG fortæller dig alt det du har brug for at vide under fødsel og sådan, og støtter dig hvis du bliver nervøs derinde

Anmeld

15. maj 2010

lisbethita

Min gik også af to omgange. Først lidt flydende (undskyld ulækre detaljer, ha ha) og bagefter.....RIGTIGT slim!!! Du har så mange tegn, at der kan fanme da ikke gå ret lang tid!!! Og du har også plukveer....såååå.... tag nu og få sovet. Fordi lige pludseligt så kommer det ;-)

Sender dig en stor krammer 

Anmeld

15. maj 2010

B&J

~~M.Nielsen~~ skriver:

vil bare lige sige jeg krydser finger for det sker i nat eller i morgen sender lige en gang VEE STØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.