Menuen idag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

4xGreve

Chalala85 skriver:

Det er også et sikkert hit

det er nemlig det det er og vi skal hjem til mormor og morfar og fejer Daniella´s 2års fødselsdag så det er fødselsdags menuen (det var det også sidste år hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Chalala85

WiitrioeN skriver:

det er nemlig det det er og vi skal hjem til mormor og morfar og fejer Daniella´s 2års fødselsdag så det er fødselsdags menuen (det var det også sidste år hehe)

Aahhh hvor hyggeligt. Elsker familiehygge med lidt traditioner

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

Vi skal have nogle store røde bøffer (3-4 cm tykke mmmm...), dertil hjemmelave båd-pommes med wiskeysovs.. Tilbehør: fad i ovnen med championer, rød peber og tomater i både.. Flutes med hjemmelavet hvidløgssmør= masser af hvidløg, tomatskiver og lidt oregano ovenpå.. mmm det er lækkert lækkert lækkert..

Glæder mig allerede...

Anmeld

15. maj 2010

Mai-pigen

Her står den på grill komsammen med gode venner. Vi skal ha kartoffelsalat med, så den har jeg bikset sammen.. Så har jeg været ved slagteren og købt nogle lækre bøffer af oksemørbrad, og de bedste ostegrillere.... mmm..

Anmeld

15. maj 2010

quity

Igår stod den på skinkestænger, mums det var lækkert. I dag skal vi ned til ungernes oldemor, så tiden må vise hvad menuen står på

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

bagger26 skriver:

Vi skal have nogle store røde bøffer (3-4 cm tykke mmmm...), dertil hjemmelave båd-pommes med wiskeysovs.. Tilbehør: fad i ovnen med championer, rød peber og tomater i både.. Flutes med hjemmelavet hvidløgssmør= masser af hvidløg, tomatskiver og lidt oregano ovenpå.. mmm det er lækkert lækkert lækkert..

Glæder mig allerede...

mums ja det lyder godt nok lækkert

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Mai-pigen skriver:

Her står den på grill komsammen med gode venner. Vi skal ha kartoffelsalat med, så den har jeg bikset sammen.. Så har jeg været ved slagteren og købt nogle lækre bøffer af oksemørbrad, og de bedste ostegrillere.... mmm..

Mummelumme... elsker at grille

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

quity skriver:

Igår stod den på skinkestænger, mums det var lækkert. I dag skal vi ned til ungernes oldemor, så tiden må vise hvad menuen står på

Hvad er skinkestænger

Anmeld

15. maj 2010

Jibbe

Vi skal have paella hjemme ved svigerforældrene.. jeg magter ikke at lave mad i dag og de vil jo gerne se deres hjemvendte sejlersøn så det er et helt fint kompromis

Anmeld

15. maj 2010

Ansemusen

Vi skal have hjemmelavet pizza - MUMS!! Laver ekstra pizzaer og pizzasnegle til fryseren, så vi har til når lillemanden kommer meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.