Menuen idag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

o0sus0o

Vi skal have kylling filér med ris og papikrasovs og grønsager som friske grønne asparges og sukkerærter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

o0sus0o

bagger26 skriver:

Vi skal have nogle store røde bøffer (3-4 cm tykke mmmm...), dertil hjemmelave båd-pommes med wiskeysovs.. Tilbehør: fad i ovnen med championer, rød peber og tomater i både.. Flutes med hjemmelavet hvidløgssmør= masser af hvidløg, tomatskiver og lidt oregano ovenpå.. mmm det er lækkert lækkert lækkert..

Glæder mig allerede...

jamen dog, der skal hygges Men lyder god er det så dig eller mike der skal i gang.

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Ansemusen skriver:

Vi skal have hjemmelavet pizza - MUMS!! Laver ekstra pizzaer og pizzasnegle til fryseren, så vi har til når lillemanden kommer meget snart

hehe det lyder som en rigtig god ide. Der får i jo hænderne fulde

Anmeld

15. maj 2010

bagger26

susan_bagger skriver:

jamen dog, der skal hygges Men lyder god er det så dig eller mike der skal i gang.

Hej søs..  Mike griller dem har han lige sagt, og så lavet jeg tilbehøret... Mmmm er du ikke misundelig...

Anmeld

15. maj 2010

quity

Chalala85 skriver:

Hvad er skinkestænger

Skinkestænger er en fyld af bla. skinkestrimler, bacon, løg,hvidløg, purløg, flødeost og sennep. Rørt sammen og puttet i butterdej. Bagt i ovnen. Det smager rigtig godt med en lækker salat til.

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

quity skriver:

Skinkestænger er en fyld af bla. skinkestrimler, bacon, løg,hvidløg, purløg, flødeost og sennep. Rørt sammen og puttet i butterdej. Bagt i ovnen. Det smager rigtig godt med en lækker salat til.

Det lyder altså også lækkert må jeg sige

Anmeld

15. maj 2010

quity

Chalala85 skriver:

Det lyder altså også lækkert må jeg sige

Det er det også, så det må du da lige få prøvet en dag. Ligger lige en opskrift til dig. Denne er der dog champignon i, dette erstatter jeg med bacon, da jeg ik bryder mig om champignon.

Sådan laver du en lækker skinkestangbr />
1 pakke frossen butterdej (425 g)
1 æg (til pensling)

Fyld:
250 g champignon
200 g bacon

100 g røget skinke (evt. skinkestrimler)
175 g flødeost naturel
2 tsk. sennep
½ tsk. salt
2-3 spsk. klippet purløg

Champignon skæres i skiver og svitses ca. 5 min. på tør pande.
Skinken skæres i strimler og kommes i en skål sammen med champignon, flødeost, sennep, salt og purløg. – røres godt.
Butterdejspladerne (der er optøet) lægges oven på hinanden, udrulles i ca. 25 x 35 cm (drys lidt mel over ved udrulningen)
- dejen lægges på bagepapir på en bageplade.
Fyldet fordeles i midten af dejen, og siderne skæres i strimler på skrå. De flettes ind over fyldet og pensles med æg.

Bages ved 200 grader ca. 35. min.

En lækker skinkestang er nu klar til servering - god appetit.

Anmeld

16. maj 2010

Chalala85

quity skriver:

Det er det også, så det må du da lige få prøvet en dag. Ligger lige en opskrift til dig. Denne er der dog champignon i, dette erstatter jeg med bacon, da jeg ik bryder mig om champignon.

Sådan laver du en lækker skinkestangbr />
1 pakke frossen butterdej (425 g)
1 æg (til pensling)

Fyld:
250 g champignon
200 g bacon

100 g røget skinke (evt. skinkestrimler)
175 g flødeost naturel
2 tsk. sennep
½ tsk. salt
2-3 spsk. klippet purløg

Champignon skæres i skiver og svitses ca. 5 min. på tør pande.
Skinken skæres i strimler og kommes i en skål sammen med champignon, flødeost, sennep, salt og purløg. – røres godt.
Butterdejspladerne (der er optøet) lægges oven på hinanden, udrulles i ca. 25 x 35 cm (drys lidt mel over ved udrulningen)
- dejen lægges på bagepapir på en bageplade.
Fyldet fordeles i midten af dejen, og siderne skæres i strimler på skrå. De flettes ind over fyldet og pensles med æg.

Bages ved 200 grader ca. 35. min.

En lækker skinkestang er nu klar til servering - god appetit.

ihh 1000 tak  så er den printet og har sat mig for vi skal prøve dte i næste uge

Anmeld

16. maj 2010

Ann-

i dag skal vi have hjemmelavet burger...

Anmeld

16. maj 2010

Moar'en

I dag skal vi have kyllinge spareribs , med hjemmelavede ovn kartofler og salat.

Igår fik vi fiskefrikadeller med pasta og champignon sovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.