Menuen idag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Ansemusen

Chalala85 skriver:

hehe det lyder som en rigtig god ide. Der får i jo hænderne fulde

Fik lavet 4 pizzaer og pizzasnegle til fryseren oven i dem til middagen. Efter at have stået i køkkenet 3-4 timer var jeg fuldstændig wasted, så i dag har jeg ikke været mange sure sild værd! Men er jo også ovre terminen, så det er nok meget normalt at krudtet hurtigt ryger af ballonen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Chalala85

Ansemusen skriver:

Fik lavet 4 pizzaer og pizzasnegle til fryseren oven i dem til middagen. Efter at have stået i køkkenet 3-4 timer var jeg fuldstændig wasted, så i dag har jeg ikke været mange sure sild værd! Men er jo også ovre terminen, så det er nok meget normalt at krudtet hurtigt ryger af ballonen!

wow det var da en del du fik smækket sammen der ja jeg tror nu det er helt normalt der ikke er så meget gas tilbage i ballonen så husk nu at samle kræfter

Anmeld

17. maj 2010

Mai-pigen

Chalala85 skriver:

Mummelumme... elsker at grille

Også her da... Det eneste der mangler nu får at fuldende grillmaden er grill vejret..

Anmeld

17. maj 2010

Mai-pigen

Ansemusen skriver:

Super med noget til fryseren til den næste tid.. Også min plan når jeg kommer så langt..

Anmeld

17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

quity skriver:

Skinkestænger er en fyld af bla. skinkestrimler, bacon, løg,hvidløg, purløg, flødeost og sennep. Rørt sammen og puttet i butterdej. Bagt i ovnen. Det smager rigtig godt med en lækker salat til.

Orv, den skal jeg da prøve at lave en af dagene. Lyder da virkelig nemt og lækkert

Anmeld

17. maj 2010

june1987

vi skal have kylling i fad med ris og grønsager 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.