Menuen idag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

XXSS

Chalala85 skriver:

uhh det kunne jeg godt finde på at lave

Husk på, at i weekenden skal man være god ved sig selv og sine nærmeste (forkælelse)  - nåå ja har også en hjemmelavet tiramisu stående i køleskabet som vi skal smage på til aften.. mums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Chalala85

Tanja78 skriver:

Det er et hit her i huset også hos den bette  lørdag aften er = med god mamse.

Sådan har vi det også, lørdag er lækkeri dag heh

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

Chalala85 skriver:

Sådan har vi det også, lørdag er lækkeri dag heh

Hvis det ikke skulle være i weekenden når der er "tid" hvornår skulle det så være  Det er både hyggeligt og dejligt og så lækker hjemmelavet tiramisu til

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Tanja78 skriver:

Hvis det ikke skulle være i weekenden når der er "tid" hvornår skulle det så være  Det er både hyggeligt og dejligt og så lækker hjemmelavet tiramisu til

Ja det er nemlig rigtig.. øv manden kan ikke lide tiramisu... hmm så må jeg være kreativ når jeg skal handle her om lidt

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

Chalala85 skriver:

Ja det er nemlig rigtig.. øv manden kan ikke lide tiramisu... hmm så må jeg være kreativ når jeg skal handle her om lidt

Vi laver også tit en lækker lækker chokoladekage, halv snask og halv bagt bund, det er et hit med friske bær og is til  Det er mit første forsøg med tiramisuen, så håber den er blevet ok. Men ellers en hjemmebagt pæretærte med creme fraiche er altså også ret lækkert og "let/frisk"  og tager ingen tid.

Anmeld

15. maj 2010

Jordbærpigen

Vi skal ha tunbøffer med salat og guacamole Rigtig PCO kost

Anmeld

15. maj 2010

4xGreve

Vi skal have hjemmelavet burger...

Anmeld

15. maj 2010

sarahb

her skal vi have lækre peber bøffer fra slagteren med pakistanske krydret kartofler YUMMI

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

Tanja78 skriver:

Vi laver også tit en lækker lækker chokoladekage, halv snask og halv bagt bund, det er et hit med friske bær og is til  Det er mit første forsøg med tiramisuen, så håber den er blevet ok. Men ellers en hjemmebagt pæretærte med creme fraiche er altså også ret lækkert og "let/frisk"  og tager ingen tid.

hehe har lige handler. det bliver culotte steg med salat og bagte kartofler med persillesmør. Til dessert, chokolade kage med vanillieis og jordbær. Laver også altid sådan en halv bleedng chocolate cake

Anmeld

15. maj 2010

Chalala85

sarahb skriver:

her skal vi have lækre peber bøffer fra slagteren med pakistanske krydret kartofler YUMMI

Hvordan laver man pakistanske krydret kartofler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.