Så nervøs for LH måling i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Vial

Tjuhl skriver:

juhuuuuuu! hvor er det FANTASTISK Tillykke!!!

nu har Søren ellers siddet og lyttet til et meget langt foredrag om livmoderhalsen

Inden for de næste måneder er han fuldt uddannet i graviditet, og kan også tilbyde undervisning i det.

Ikke dårligt..

Jeg må sige, at jeg er blevet bekendt med mange mærkelige ting - det mest rystende er dog de markante følelser, som kommer i spil.. pyhh, man bliver sparket hårt ned, når de små er i fare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

oo

KaMa skriver:

Inden for de næste måneder er han fuldt uddannet i graviditet, og kan også tilbyde undervisning i det.

Ikke dårligt..

Jeg må sige, at jeg er blevet bekendt med mange mærkelige ting - det mest rystende er dog de markante følelser, som kommer i spil.. pyhh, man bliver sparket hårt ned, når de små er i fare.

jamen det er jo klart! og jeg kan forestille mig at det er ekstra uoverskueligt når du får at vide "gå hjem og gør INTET", når der ligesom ikke står en ved siden af som ved at så hænger han altså på arbejdet derhjemme mens du ruger!

men da jeg så du havde svaret herinde tænkte jeg "nejnejnejnejnej! hun skulle jo være indlagt!" og så endte det istedet med en mirakelhistorie det var DEJLIGT!! jeg håber den holder længden - og måske endda lidt til indtil Alvin og Frøken Viola er helt udrugede

Anmeld

14. maj 2010

Vial

Tjuhl skriver:

jamen det er jo klart! og jeg kan forestille mig at det er ekstra uoverskueligt når du får at vide "gå hjem og gør INTET", når der ligesom ikke står en ved siden af som ved at så hænger han altså på arbejdet derhjemme mens du ruger!

men da jeg så du havde svaret herinde tænkte jeg "nejnejnejnejnej! hun skulle jo være indlagt!" og så endte det istedet med en mirakelhistorie det var DEJLIGT!! jeg håber den holder længden - og måske endda lidt til indtil Alvin og Frøken Viola er helt udrugede

Ja, jeg må indrømme, at jeg sgu har savnet en mand i det her!!

Eller måske mere en hushjælp...næ, kunne også have brugt den omsorg, som en mand giver (som man vist ikke kan købe sig til hos en hushjælp!!!).

Mere vil jo have mere - nu går jeg efter 38 fulde uger  Man er vel optimist og har ambitioner!

Anmeld

14. maj 2010

Jibbe

Iiiih KaMa det er jo fantastisk...

Jeg kørte på arbejde idag og tænkte på dig og hvordan det mon gik og så kommer man hjem og tjekker Baby.dk og så er der jo sket et mirakel  

Anmeld

14. maj 2010

Vial

Jibbe skriver:

Iiiih KaMa det er jo fantastisk...

Jeg kørte på arbejde idag og tænkte på dig og hvordan det mon gik og så kommer man hjem og tjekker Baby.dk og så er der jo sket et mirakel  

Hvor er du sød at tænke på mig 

Miraklernes tid er ikke forbi. Vi har også brug for nogle happyendings herinde - eller dvs. vi kan ikke få nok af dem. Nu håber jeg bare, at det var sidste alvorlige forskrækkelse i denne her graviditet.

Har flere gange talt alvorligt med Alvin og Viola og fortalt dem, at julegaverne bliver indraget med alt den ballade, de udsætter deres mor for. Tror jeg er oppe på, at de får deres første julegaver, når de er 12 år

Anmeld

14. maj 2010

Jibbe

Det er imponerende så mange samtaler man kan have med sine børn i maven Tror også man skal nyde det nu, fordi nu er de tvunget til at høre efter og kan ikke svare igen

Men du kan tro jeg krydser fingre for at Alvin og Viola opfører sig ordentligt resten af tiden

Anmeld

15. maj 2010

Lou87

Tusind gange tillykke med det gode resultat !!

Er glad for resultatet stod herinde, og jeg ikk havde læst indlægget tidligere... Man blir jo helt grebet af det

Men igen tillykke og håber alt går vel fremover for dig nu

Anmeld

15. maj 2010

Vial

Lou87 skriver:

Tusind gange tillykke med det gode resultat !!

Er glad for resultatet stod herinde, og jeg ikk havde læst indlægget tidligere... Man blir jo helt grebet af det

Men igen tillykke og håber alt går vel fremover for dig nu

Tak :-) Ja, det var noget af en omgang. Det er rart, at man som læser nogle gange kan spole frem og læse det sidste også. Det gad jeg godt i de 6 timer jeg lå og ventede på lægen. Hold da op den var hård - og en anelse umenneskelig. Blev dog opvejet ret hurtigt af de gode nyheder :-)

Anmeld

15. maj 2010

Becks

EJ hvor fedt for dig  Så skal pomfritterne nok blive bagt sprøde og lækre

Anmeld

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WUUUUHUUUUUUUUUU

Hvor er det vildt fantastisk!!!!!! Jeg er SÅ glad på dine vegne!!!

for at du ikke får flere ubehagelige overraskelser i denne graviditet!!!!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.