Så nervøs for LH måling i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh søde!!... Jeg har hørt om din situation fra Dorthe!! Jeg håber bare så meget at du kan komme på sygehuset til aflastning, selvom det er træls at ligge derinde. Men hellere 3 mrd på sygehuset end at dine pomfritter ikke bliver færdigbagt.

KRYDSER fingre for at tingene bliver gode for dig!!!... kæmpe mega stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Vial

Træerne er vokset ind i himlen

Efter 6 stive timers ventetid på en scanningsbriks med dårlige nerver og øm ryg dukkede lægen op ved 18 tiden (han havde leveret babyer dagen lang..).

Med det samme fremkommer på skærmen en laaang flot livmoderhals!! 41 mm

Den er simpelthen vokset 12 mm på 10 dage!!!! Det skal siges, at det er en muskel, som kan ændre sig - men det er bestemt ikke normen, at det går dén vej. Men sker da...

Jeg blev sendt hjem med besked på at være "gravid med værdighed". Ikke svømme, løfte tungt osv. Skal passe på mig selv, aflaste, men som lægen sagde: "I morgen tager du på café og drikker en stor cafelatte".

Tak for alle jeres krydsede fingre - det er nok dem, som har virket som ren gødning på livmoderhalsen  

Store glade lettede smil fra mig, der nu tror på færdigbagte børn!

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

KaMa skriver:

Efter 6 stive timers ventetid på en scanningsbriks med dårlige nerver og øm ryg dukkede lægen op ved 18 tiden (han havde leveret babyer dagen lang..).

Den er simpelthen vokset 12 mm på 10 dage!!!! Det skal siges, at det er en muskel, som kan ændre sig - men det er bestemt ikke normen, at det går dén vej. Men sker da...

Jeg blev sendt hjem med besked på at være "gravid med værdighed". Ikke svømme, løfte tungt osv. Skal passe på mig selv, aflaste, men som lægen sagde: "I morgen tager du på café og drikker en stor cafelatte".

Tak for alle jeres krydsede fingre - det er nok dem, som har virket som ren gødning på livmoderhalsen  

*danser rundt i små cirkler med armene over hovedet*

Det er jo helt vildt!!! Hvor er jeg lykkelig på jeres vegne. SKØNT og naturligvis går du simpelthen HELT til termin og blvier SÅ træt af at have to der roder rundt i mavsen på dig - JEg VED det kan lade sig gøre. Havde en veninde der fødte tvillinger på termin hehe. Hun var SÅ træt af det til sidst. Hun sagde bare HVEM med 2 går 40 uger?!.

Så det gør du også Så føder vi bare samme dag...

Anmeld

14. maj 2010

Mettemus

KÆMPE KRAM!! Det er da en ulidelig besked at få og hvor er der bare langt igen på den måde.

Nu spørger jeg måske dumt, for jeg har ikke så meget forstand på det, men kan livmoderhalsen vokse igen eller er det ønsketænkning?

Håber næsten at de indlægger dig og på den måde tvinger dig til at slappe af.

Øv,  hvor er det bare voldsomt!

Flere kæmpe kram

Anmeld

14. maj 2010

Mettemus

KaMa skriver:

Nå, læser lige opdateringen også

TILLYKKE!!! Hvor godt - men sikke da en forskrækkelse...

Håber du får en rigtig dejlig weekend og graviditet herfra

Anmeld

14. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

*danser rundt i små cirkler med armene over hovedet*

Det er jo helt vildt!!! Hvor er jeg lykkelig på jeres vegne. SKØNT og naturligvis går du simpelthen HELT til termin og blvier SÅ træt af at have to der roder rundt i mavsen på dig - JEg VED det kan lade sig gøre. Havde en veninde der fødte tvillinger på termin hehe. Hun var SÅ træt af det til sidst. Hun sagde bare HVEM med 2 går 40 uger?!.

Så det gør du også Så føder vi bare samme dag...

Det er så ufatteligt. Havde slet ikke troet på det her. Havde bare håbet på, at jeg kunne få en seng derinde. Tænk, så ender det med, at jeg bare ryger hjem med ro på!! Føler jeg har fået livet tilbage samt en kæmpe byrde er lettet.

41 mm er SKIDE flot, jeg er nu gået fra halvdårlig til ret godt!

Uanset hvad, så sætter de mig i gang i fulde 38 uger. Man må slet ikke gå til uge 40. Et eller andet sted, så må man vel pokker gøre, hvad man vil. Man bliver vel ikke anholdt og tvangsindlagt!!!

Meeen er ret sikker på, at jeg tager i mod KS eller igangsættelse omkring 20. august

Nu skal jeg snart have en skøøøn og lang nattesøvn.

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

KaMa skriver:

Det er så ufatteligt. Havde slet ikke troet på det her. Havde bare håbet på, at jeg kunne få en seng derinde. Tænk, så ender det med, at jeg bare ryger hjem med ro på!! Føler jeg har fået livet tilbage samt en kæmpe byrde er lettet.

41 mm er SKIDE flot, jeg er nu gået fra halvdårlig til ret godt!

Uanset hvad, så sætter de mig i gang i fulde 38 uger. Man må slet ikke gå til uge 40. Et eller andet sted, så må man vel pokker gøre, hvad man vil. Man bliver vel ikke anholdt og tvangsindlagt!!!

Meeen er ret sikker på, at jeg tager i mod KS eller igangsættelse omkring 20. august

Nu skal jeg snart have en skøøøn og lang nattesøvn.

Hehe Ja, så kommer du til at overheale mig. Jeg satser på at føde den 1. september, så jeg har 2 børn født den 1. ELLER så nupper jeg den 8... Det har vi nemlig aftalt mig og Frigg.

Anmeld

14. maj 2010

Vial

KÆMPE KRAM!! Det er da en ulidelig besked at få og hvor er der bare langt igen på den måde.

Nu spørger jeg måske dumt, for jeg har ikke så meget forstand på det, men kan livmoderhalsen vokse igen eller er det ønsketænkning?

Håber næsten at de indlægger dig og på den måde tvinger dig til at slappe af.

Øv,  hvor er det bare voldsomt!

Flere kæmpe kram

He he - ja, svarene kom helt af sig selv i mit seneste indlæg.

Det er ikke sådan, når en tråd udvikler sig fra mareridt til en ren lykke historie på bare 3 sider. Dog dejligt med den slags historier også

Anmeld

14. maj 2010

bagger26

KaMa skriver:

Pyha, det var da dejligt.. Så kan du gå tilbage til at nyde graviditeten. Stadig tag det med ro, men det er da dejligt ikke at være låst fast til sengen..

Anmeld

14. maj 2010

oo

juhuuuuuu! hvor er det FANTASTISK Tillykke!!!

nu har Søren ellers siddet og lyttet til et meget langt foredrag om livmoderhalsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.