Tak for alle jeres tilkendegivelser. Trods jeg ikke føler mig specielt fattig socialt, så er der ingen steder jeg kan flytte hen.
Min bedste veninde tager et semester i Berlin, min anden veninde skal holde stort bryllup hjemme 5. Juni, en anden god veninde, som i dag kører mig, bor på Lolland. Tør ikke tage så langt væk fra Riget, hvor jeg i øvrigt konstant render inde...
Ang familie. Uden at udlevere nogle, så er det slet ikke en mulighed af forskellige personlige grunde - desværre. Det er jeg sgu egentlig ret ked af!
Nu hvor jeg læser, hvad jeg selv skrev, så går det også op for mig rigtigt, at det jo ER mega stressende og umenneskeligt. Nogle gange svært at se, når det har sneget sig til dagligdag! Skal altså finde holdbar løsning i dag.
Jeg ser lidt psyken som en tank med ressourcer. Jeg er bange for at den bliver tømt, og hvor hensigtsmæssigt er det lige, når der forud - om lang tid! Venter den hårdeste opgave ever! Der skal sgu være lidt bundfald i den tank, før det bliver en succes.
Anmeld