Mettemus skriver:
Årh Rikke hvor ved jeg bare lige præcis hvad du mener! Har det på nøjagtig samme måde. Har overanalyseret hver eneste lille semismerte - hvad betyder det, er det godt, er det skidt, skal jeg ringe til lægen??? I de sidste par dage har jeg bildt mig ind at jeg har haft lidt kvalme, men er slet, slet ikke sikker på at det ikke er noget psykisk der spiller ind. I dag har jeg blødt en lille smule og er ved at gå helt i banjo. Har bestemt at jeg ringer til lægen i morgen - det kan være det kan fremskynde den scanning en lille smule. Forsøger at tænke på noget andet det meste af tiden (det går ok, har ca. verdens største eksamenspensum der ligger og glor på mig), men hold da op hvor jeg bare glæder mig til den scanning!!! Derfor er jeg også helt ked af at jeg opdagede de to streger allerede ved 3+4 - så er der satme lang tid til tryghedsscanning og ALT kan jo gå galt i mellemtiden...
SUK... så har ikke så meget opmuntrende at tilføje... men vi er i hvert fald i samme båd. Og hvorfor skulle det ikke gå godt for os denne gang?

Ja, vi er i samme båd! En ting er, at man bekymrer sig om at blive gravide, når man så er det, bekymrer man sig om, om man mon forbliver i de næste 8 måneders tid!
Arj, er du begyndt at bløde? Det er vel ikke meget? Jeg synes, at det er en god ide at du ringer til din læge i morgen. Han må da sende dig til en scanning for at se om det hele sidder som det skal, og så må I få en scanning til hjerteblink senere.
Jeg håber virkelig ikke, at der er noget galt. Det tror jeg nu heller ikke der er, men krydser for en sikkerheds skyld fingrene
Jeg læser også til eksamen, og det er egentlig en god måde at abstrahere lidt fra babystressen - men det er nu kun for kortere perioder ad gangen.
Ja, de første tre måneder er jo risky business, men man håber jo alligevel - og det går da også godt for langt de fleste
Ja, som du siger: hvorfor skulle det ikke gå godt for os denne gang?
Kram fra mig til dig