Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lululupo skriver: Fundet den må og skal jeg prøve, nam nam!!!!
Fundet den må og skal jeg prøve, nam nam!!!!
Det var godt Jeg har desværre ikke såååååååååååååå meget tid til at lave kager lige pt. - GLÆDER mig til at gå på barsel hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Det var godt Jeg har desværre ikke såååååååååååååå meget tid til at lave kager lige pt. - GLÆDER mig til at gå på barsel hehe...
Århhhh ja jeg har jo heldigvis tiden og appetitten pt Men bare vent inden du ser dig om, er det din tur til barsel, wiiiii!!!!
lululupo skriver: Århhhh ja jeg har jo heldigvis tiden og appetitten pt Men bare vent inden du ser dig om, er det din tur til barsel, wiiiii!!!!
jeg er også begyndt at glæde mig, selvom jeg stadig er rigtig glad for mit arbejde. Det er mere fordi nu går det meste af tiden, med at sørge for at have bunkerne nede og forberede, hvad jeg skal overlevere... Mmm. Det er også meget spændende. Har lige sendt Eirene en meeeeeeeeega mail idag hehe. Håber ikke hun løber skrigende væk, når hun ser alt det mit arbejde indeholder. Selvom det ikke føles så vildt, når man sidder i det
Zafir skriver: jeg er også begyndt at glæde mig, selvom jeg stadig er rigtig glad for mit arbejde. Det er mere fordi nu går det meste af tiden, med at sørge for at have bunkerne nede og forberede, hvad jeg skal overlevere... Mmm. Det er også meget spændende. Har lige sendt Eirene en meeeeeeeeega mail idag hehe. Håber ikke hun løber skrigende væk, når hun ser alt det mit arbejde indeholder. Selvom det ikke føles så vildt, når man sidder i det
Ja forberedelse til så længe væk fra job kræver tid......
lululupo skriver: Ja forberedelse til så længe væk fra job kræver tid......
Ja, det jo 14 mrd Og mit arbejde er også ldit min baby Jeg har lige brugt 2½ år på at hele mit område bare kører som smør i olie Så vil jeg gerne have en GO én der kan være der for mig imens. Det har jeg jo heldigvis fået yay... Så nu kan tiden kun gå for langsomt. Men det gør den sku faktisk ikke. Syns tiden går hurtigt. Ligenu er jeg bare spændt på hvornår Dorthemus har tænkt sig at gå i fødsel, for jeg ska jo med Også skal vi på ferie også er det lige før det er barsel bagefter. mmm.
Zafir skriver: Ja, det jo 14 mrd Og mit arbejde er også ldit min baby Jeg har lige brugt 2½ år på at hele mit område bare kører som smør i olie Så vil jeg gerne have en GO én der kan være der for mig imens. Det har jeg jo heldigvis fået yay... Så nu kan tiden kun gå for langsomt. Men det gør den sku faktisk ikke. Syns tiden går hurtigt. Ligenu er jeg bare spændt på hvornår Dorthemus har tænkt sig at gå i fødsel, for jeg ska jo med Også skal vi på ferie også er det lige før det er barsel bagefter. mmm.
Hold da op du har rigeligt at se til så...... Ej vidste godt at dortemus og du var familie men vidste ikke at du skulle med til fødslen, hvor fantastiskGad vide hvornår det bliver Uhhh og så ferie efterfølgende, nice!!
14 mdr er misundelig, her bliver det 8 mdr til barsel..... Men nøj man kan sikkert også nå at lave jordbærtærte en del gange på 8 mdr, mum mum nam nam, ville ønske jeg havde alt hjemme så jeg kunne gå igang med det samme...........
lululupo skriver: Hold da op du har rigeligt at se til så...... Ej vidste godt at dortemus og du var familie men vidste ikke at du skulle med til fødslen, hvor fantastiskGad vide hvornår det bliver Uhhh og så ferie efterfølgende, nice!! 14 mdr er misundelig, her bliver det 8 mdr til barsel..... Men nøj man kan sikkert også nå at lave jordbærtærte en del gange på 8 mdr, mum mum nam nam, ville ønske jeg havde alt hjemme så jeg kunne gå igang med det samme...........
Ja, det er jo min moster (selvom folk tit har det sådan - yaeh rigth, du kan da ikke have en moster der stadig får børn?!... tsk!! HVEM siger en moster behøvs at være 50 nå!!!)
Men altså det er RET underligt at gå og være stand by på fødsel, 3½ mrd inden min egen hehe...
14 mrd er jo 8 uger før og 12 mrd efter Så det bliver rigtig dejligt.
Zafir skriver: Ja, det er jo min moster (selvom folk tit har det sådan - yaeh rigth, du kan da ikke have en moster der stadig får børn?!... tsk!! HVEM siger en moster behøvs at være 50 nå!!!) Men altså det er RET underligt at gå og være stand by på fødsel, 3½ mrd inden min egen hehe... 14 mrd er jo 8 uger før og 12 mrd efter Så det bliver rigtig dejligt.
Du er altså heldig.... Selvfølgelig kan moster da få børn, der er stor aldersforskel på hvor " gamle" sådan nogle er Men ved ikke om jeg turde tage med til fødsel, når jeg snart selv skulle... Har aldrig prøvet det, så er spændt på hvad de næste uger bringer!!
lululupo skriver: Du er altså heldig.... Selvfølgelig kan moster da få børn, der er stor aldersforskel på hvor " gamle" sådan nogle er Men ved ikke om jeg turde tage med til fødsel, når jeg snart selv skulle... Har aldrig prøvet det, så er spændt på hvad de næste uger bringer!!
Jeg har været med til en fødsel, før... Da jeg var 19 år eller noget. Jeg troede aldrig selv jeg skulle have børn Eller også var jeg 20.. mmm ... Det var super spændende, selvom jeg INTET anede om babyer eller børn eller noget
blir noget andet, når det er min kusine der skal fødes...
Zafir skriver: Jeg har været med til en fødsel, før... Da jeg var 19 år eller noget. Jeg troede aldrig selv jeg skulle have børn Eller også var jeg 20.. mmm ... Det var super spændende, selvom jeg INTET anede om babyer eller børn eller noget blir noget andet, når det er min kusine der skal fødes...
Spændende bliver det i hvert fald, og endnu engang - vild sejt at du tør, når nu du selv snart skal!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128