Opskrift på jordbærtærte - som bageren laver den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dot D skriver:

Jeg havde kun coops Xtra lys chokolade på lager, og jeg synes ikke det er vildt sødt, sidder lige og smager igen, bare for at være sikker, hi hi hi, nej ikke voldsom sød

Nu er jeg jo sådan en der er til mørk choko. IKke helt 70% hvis jeg bare skal spise det. Men altså, ellers i ting og sager. Så det tror jeg at jeg vil prøve. Manden er til HVID choko, så det må i hvertfald være nemt at farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Dot D

Caroline86 skriver:

kan ikke finde den tråden altså

Side tre på kageklubben modeling chocolate

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Dot D skriver:

Side tre på kageklubben modeling chocolate

tark

Anmeld

13. maj 2010

Dot D

Zafir skriver:

Nu er jeg jo sådan en der er til mørk choko. IKke helt 70% hvis jeg bare skal spise det. Men altså, ellers i ting og sager. Så det tror jeg at jeg vil prøve. Manden er til HVID choko, så det må i hvertfald være nemt at farve

Skal helt sikkert også prøve med  mørk chokolade, også lidt mere sirup som opskriftten siger

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

kan ikke finde den tråden altså

Fandt den... Fatter ikke lige hvorfor vores tilpasset søgning ikke gider at finde den. Den linker bare til kageklubben, når man har fundet tråden. Men altså HER

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Dot D skriver:

Skal helt sikkert også prøve med  mørk chokolade, også lidt mere sirup som opskriftten siger

Hehe. Jeg har lyst til at prøve NU hehe... Men det kan jeg jo ik lige...

Anmeld

14. maj 2010

Dot D

Zafir skriver:

Hehe. Jeg har lyst til at prøve NU hehe... Men det kan jeg jo ik lige...

Alt kan lade sig gøre for den som bære viljen i hjertet, hi hi hi. Godnat herfra

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Dot D skriver:

Alt kan lade sig gøre for den som bære viljen i hjertet, hi hi hi. Godnat herfra

Jeg har masser af vilje. Men det må blive i morgen

Natter and out!

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Dot D skriver:

Jeg har masser af vilje. Men det må blive i morgen

Natter and out!

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Zafir skriver:

Jordbærtærte... Var der nogen der skrev jordbærtærte!?!? heheheeee

Altså - den måde jeg laver, der smager MUMS og næsten som bageren, er at du laver en giftkagebund eller mazarin, hvis du rigtig skal være gejlet

Så laver du den der othellolagkage (vanilie flødecreme - søg på det i søgefeltet. har skrevet opskriften et par gange) creme Smækker den ovenpå den chokoladesmurte bund. Vælter alle de jordbær på, man har lyst.

Så laver du en fin jordbærgelé. Jordbærsaft og husblas. Der står forhold sikkert på pakken, ellers mener jeg det er 8 blade til ½ liter. Du skal ikke bruge mere end en kvart liter. Lad det køle af og stå til det næsten er stift og hæld det udover

Så er det bare MEGA NAM NAM NAM NAM Du kan jo også bage bunden i en hjerteform... Fx...

Fundet den må og skal jeg prøve, nam nam!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.