Behøver man egentlig have ret meget klart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså vi havde bare en pusleplads med noget tøj under neden Ikke andet...

Baby er jo ret ligeglad med alt muligt dimser og sager. Idun fik først værelse da hun blev 2 år. Nu har hun ikke haft værelse igen i ½ år, fordi vi er ved at lave førstesal, så hun skal flytte ind i vores gamle soveværelse, når førstesalen er færdig og trappen står i hendes værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

MorTilGustav

Hmm.. Det er meget svært på forhånd at sige hvad man lige får brug for..! For mig var det ting som brystpumpe og ammebrikker jeg desperat manglede de første dage så jeg måtte sende min mor afsted i BabySam i en vis fart for at få fat i det.. Mens jeg slet ikke har haft brug for f.eks. zinksalve, hoved/halefad osv...
Småting som man ikke lige tænker over som Kleenex (til når man ammer/ gir flaske) er også ret så vigtige at have på lager
Ellers ville et godt råd være at købe lidt sager og så beholde byttemærke og bon så det kan returneres hvis man nu ikke får brug for det

Anmeld

11. maj 2010

foto på lærred

Jeg synes faktisk ikke at man havde brug for en masse. Jeg havde en masse af de der gratis ting som cremer osv. Jeg brugte aldrig noget af det, for det synes jeg slet ikke var nødvendigt. Som regel har man jo de store ting som pudslebord osv. og tøj til det første stykke tid.

Når der er gået en uge vil man jo alligevel gerne ud og "lufte" ny baby i barnevogn og så kan man jo trille og til et supermarked og købe det man lige mangler (med mindre man selvfølgelig bor langt ude, hvor det ikke lige er til at komme til et supermarked)

Anmeld

11. maj 2010

Loa

Zafir skriver:

Altså vi havde bare en pusleplads med noget tøj under neden Ikke andet...

Baby er jo ret ligeglad med alt muligt dimser og sager. Idun fik først værelse da hun blev 2 år. Nu har hun ikke haft værelse igen i ½ år, fordi vi er ved at lave førstesal, så hun skal flytte ind i vores gamle soveværelse, når førstesalen er færdig og trappen står i hendes værelse

Ja det med værelset, er vist for min egen skyld og ikke babys

Anmeld

11. maj 2010

Loa

MorTilGustav skriver:

Hmm.. Det er meget svært på forhånd at sige hvad man lige får brug for..! For mig var det ting som brystpumpe og ammebrikker jeg desperat manglede de første dage så jeg måtte sende min mor afsted i BabySam i en vis fart for at få fat i det.. Mens jeg slet ikke har haft brug for f.eks. zinksalve, hoved/halefad osv...
Småting som man ikke lige tænker over som Kleenex (til når man ammer/ gir flaske) er også ret så vigtige at have på lager
Ellers ville et godt råd være at købe lidt sager og så beholde byttemærke og bon så det kan returneres hvis man nu ikke får brug for det

Det var en god idé med bytte mærker på. Så kan man jo næsten købe alting og så som du siger bytte det, hvis det ikke bliver aktuelt at bruge det.....

Anmeld

11. maj 2010

Loa

foto på lærred skriver:

Jeg synes faktisk ikke at man havde brug for en masse. Jeg havde en masse af de der gratis ting som cremer osv. Jeg brugte aldrig noget af det, for det synes jeg slet ikke var nødvendigt. Som regel har man jo de store ting som pudslebord osv. og tøj til det første stykke tid.

Når der er gået en uge vil man jo alligevel gerne ud og "lufte" ny baby i barnevogn og så kan man jo trille og til et supermarked og købe det man lige mangler (med mindre man selvfølgelig bor langt ude, hvor det ikke lige er til at komme til et supermarked)

Har også lidt cremer fra babysam's babyboks, så måske jeg lige skulle kigge der inden jeg shopper amok i matas

Og ja, man ikke man nok skal have mulighed for at komme ud med baby og købe hvis der mangler noget, hvis det endelig er.....

Der kan vel heller ikke være noget urgent urgent man kan glemme at købe  

Anmeld

11. maj 2010

Mettemus

Jeg har læst interesseret med her, og har lige et tillægsspærgsmål: autostol - burde man anskaffe sig sådan en selvom man ikke har bil eller ville det være nok bare at leje den i Babysam (havde egentligt selv regnet med det sidste, da det er en rimelig dyr post at købe)

Anmeld

11. maj 2010

Loa

Mettemus skriver:

Jeg har læst interesseret med her, og har lige et tillægsspærgsmål: autostol - burde man anskaffe sig sådan en selvom man ikke har bil eller ville det være nok bare at leje den i Babysam (havde egentligt selv regnet med det sidste, da det er en rimelig dyr post at købe)

Vi har faktisk to biler, så skal have autostol, men har alligevel på det kraftigste overvejet at leje i hvert fald den første, som baby jo ikke skal bruge lige så lang tid, som nummer to.....

Og så skulle det vist ikke være så dyrt at leje dem.......

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loa skriver:

Ja det med værelset, er vist for min egen skyld og ikke babys

De små ER jo ikke på værelset de første mange år. Der er de hvor deres forældre er Så bare tag det roligt med det.

Anmeld

11. maj 2010

Mettemus

Loa skriver:

Vi har faktisk to biler, så skal have autostol, men har alligevel på det kraftigste overvejet at leje i hvert fald den første, som baby jo ikke skal bruge lige så lang tid, som nummer to.....

Og så skulle det vist ikke være så dyrt at leje dem.......

Nej det er jo det... for man har jo ikke lyst til at spare på sikkerheden, men man kan alligevel leje ret længe for 3000 kr?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.