Graviditet uden for livmoderen-viser en test så poitiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

VIPpigen

Louisiana28 skriver:

Det er jo dét! Det er totalt forvirrende! Og jeg bliver også snart flov over, at belaste jer alle med det, men må bare ud med min forundring og frustration, håber ikke det er alt for irreterende... 

Det minder rigtig meget om dengang jeg ventede min søn, men der tog jeg først en test efter jeg var gået to uger over tid, og der kom nr 2 streg lige med det samme, helt tydeligt, og før kontrolstregen. Og så er det 11 ½ år siden, så har jo også glemt en del af, hvad der helt præcist skete dengang  

Jeg har heller aldrig haft menssmerter så voldsomt, uden jeg inden for kort tid er begyndt at bløde. Og så har jeg haft kvalme, gerne lige efter et måltid, men det kan jo være alle de tanker der sætter noget igang... Åh, hvor er det her udmattende! Tak for du stadig læser med - tak til alle, der gider læse med 

Det er overhovedet ikke udmattende, kan forstå det må være trættende for dig, for det er din krop, men her læser vi jo frivilligt, så det skal du slet ikke bryde dit "lille" hoved med.

Og jeg ville også være meget forvirret hvis det var mig, og selvfølgelig søge herind.

Og må altså sige det lyder som en graviditet. Jeg havde også kvalme inden jeg fandt ud af noget, og det var netop under måltiderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

jamen det var da så lidt har fugt meget med i din situation, og krydser stadig fingre for dig

Tusind tak 

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

VIPpigen skriver:

Det er overhovedet ikke udmattende, kan forstå det må være trættende for dig, for det er din krop, men her læser vi jo frivilligt, så det skal du slet ikke bryde dit "lille" hoved med.

Og jeg ville også være meget forvirret hvis det var mig, og selvfølgelig søge herind.

Og må altså sige det lyder som en graviditet. Jeg havde også kvalme inden jeg fandt ud af noget, og det var netop under måltiderne.

Tak for det 

Åh, nu begynder jeg at håbe igen... Men jeg tør ikke rigtig tro på det, har haft fornemmelse af både positiv og negativ, mine følelser har været på en ordentlig rutsjebanetur her på det sidste 

Hvis bare de dumme tests ikke var negative hele tiden... Min krop fortæller mig det ene, og de dumme tests fortæller mig noget andet 

Anmeld

10. maj 2010

VIPpigen

Louisiana28 skriver:

Tak for det 

Åh, nu begynder jeg at håbe igen... Men jeg tør ikke rigtig tro på det, har haft fornemmelse af både positiv og negativ, mine følelser har været på en ordentlig rutsjebanetur her på det sidste 

Hvis bare de dumme tests ikke var negative hele tiden... Min krop fortæller mig det ene, og de dumme tests fortæller mig noget andet 

Det er håbet du skal blive ved med at holde fast i, og selvfølgelig troen. Men forstår virkelig godt du er forvirret.

Og ja, hvad skal man stole på, kroppen eller nogen strimler?? forstår godt det er unfair. Håber virkelig for dig den er der

Og håber der snart kommer ro på igen. Det trænger både kroppe, og hovedet til tror jeg... hihi

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

VIPpigen skriver:

Det er håbet du skal blive ved med at holde fast i, og selvfølgelig troen. Men forstår virkelig godt du er forvirret.

Og ja, hvad skal man stole på, kroppen eller nogen strimler?? forstår godt det er unfair. Håber virkelig for dig den er der

Og håber der snart kommer ro på igen. Det trænger både kroppe, og hovedet til tror jeg... hihi

Tak ska du ha 

Ja! Trænger i den grad til afklaring!

Anmeld

11. maj 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Er der nogen her der ved, om man tester positiv med urin- og/eller blodprøve, hvis man er gravid uden for livmoderen??

ja det gør man, står i nogle af testene, ved ikke om det gør i alle, men der står at der testes positivt for graviditet, men man skal opsøge lægen, da testen ikke kan se forskel på en alm graviditet og en graviditet uden for livmoderen

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

ja det gør man, står i nogle af testene, ved ikke om det gør i alle, men der står at der testes positivt for graviditet, men man skal opsøge lægen, da testen ikke kan se forskel på en alm graviditet og en graviditet uden for livmoderen

Det har jeg slet ikke set 

Tak for det 

Anmeld

11. maj 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Det har jeg slet ikke set 

Tak for det 

håber da du får en god positiv snart, med normal graviditet

hvor lang tid er du efterhånden gået over ? var det noget med du ahvde fået taget blodprøve ved lægen ?

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

håber da du får en god positiv snart, med normal graviditet

hvor lang tid er du efterhånden gået over ? var det noget med du ahvde fået taget blodprøve ved lægen ?

Tak, det håber jeg også 

Min cyklus har været meget svingene mellem 30 og 36 dage, så ved ikke helt hvor meget jeg er gået over, men er på dag 41 idag. 

Fik taget blodprøve i mandags, som var negativ, men med besked om, at det muligvis var for tidligt, at måle det. Og har så fået taget en ny idag, som jeg forhåbentlig får positivt svar på imorgen 

Anmeld

11. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig, men jeg har fulgt med og vil bare sige jeg krydser fingrene for dig og har gjort det hele tiden

Venlig Hilsen MS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.