Graviditet uden for livmoderen-viser en test så poitiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.330 visninger
56 svar
1 synes godt om
10. maj 2010

Louisiana

Er der nogen her der ved, om man tester positiv med urin- og/eller blodprøve, hvis man er gravid uden for livmoderen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

oo

ja det gør den

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

ja det gør den

Okay, tak for svar

Anmeld

10. maj 2010

oo

er du nervøs for en graviditet udenfor livmoderen?

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

er du nervøs for en graviditet udenfor livmoderen?

Nja... Var ved lægen for at få taget en blodprøve igen, for at se om jeg er gravid. Fik taget en for en uge siden, og den viste negativ, men lægesekretæren sagde, at det måske var for tidligt, at måle det. Fik så slemme menssmerter i fredags, og var helt sikker på, at nu startede mensen, men den er stadig ikke startet, og har stadig menssmerter - men uden at bløde. Derfor var lægesekretæren (som tager prøverne osv) bange for, at der måske var noget galt. Men lægen trykkede mig bare lidt på maven, og sagde, at han ikke troede, at der var noget galt, og nu måtte vi se hvad testen siger imorgen... Blev bare lige lidt urolig, og var bange for, at man måske ikke testede positiv ved graviditet udenfor livmoderen.

Det blev lige et langt svar, sorry

Anmeld

10. maj 2010

Marco2

Jamen du tester også positiv ved en test udenfor livmoderen. Dit hcg stiger ligesom en almindelig graviditet, måske bare ikke så kraftigt, men du danner det. Så en graviditet udenfor livmoderen vil også være at se på en test.

AG

Anmeld

10. maj 2010

oo

nååårh okay!

jeg kan da godt forstå du spørger

men menssmerter er faktisk meget normale i starten af en graviditet, det er dog ligamentsmerter, men de føles præcis ens, så jeg vil  for at du får et positivt svar imorgen!

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Marco2 skriver:

Jamen du tester også positiv ved en test udenfor livmoderen. Dit hcg stiger ligesom en almindelig graviditet, måske bare ikke så kraftigt, men du danner det. Så en graviditet udenfor livmoderen vil også være at se på en test.

AG

Tak for svar

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

nååårh okay!

jeg kan da godt forstå du spørger

men menssmerter er faktisk meget normale i starten af en graviditet, det er dog ligamentsmerter, men de føles præcis ens, så jeg vil  for at du får et positivt svar imorgen!

Ja, det ved jeg, for havde menssmerter i 14 dage, da jeg ventede min søn. Havde slet ikke tænkt det andet, før lægesekretæren sagde det.

Tak for  

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

åhh jeg krydser da bare fingre for dig endnu har tænkt rigtig meget på dig. om du havde fået mens eller hvad. håber rigtigt meget at den er god nok. og synes det er super at din læge faktisk tager blodprøve hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.