Graviditet uden for livmoderen-viser en test så poitiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

UUUh sker der nu noget alligevel??  Spændende altså... Håber da ik det er uden for livmoderen.

Det håber jeg da, at der gør  

Håber jeg heller ikke..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Sikke dog en ubetænksom læge, og så er det oven i købet en kvinde!

Jeg kan ikke lige huske det - er du så gravid??

ja synes heller ikke hun er så sød men har nok noget med at gøre at jeg har hormon spiral, så chancen er ultra lille.

men nej, ikke så vidt jeg ved....men har stadig ondt i bryster og oppustet underliv. så nu venter jeg på om der snart kommer en mens så jeg kan slappe lidt af.

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

ja synes heller ikke hun er så sød men har nok noget med at gøre at jeg har hormon spiral, så chancen er ultra lille.

men nej, ikke så vidt jeg ved....men har stadig ondt i bryster og oppustet underliv. så nu venter jeg på om der snart kommer en mens så jeg kan slappe lidt af.

Nu kan jeg huske dig!! Undskyld, men når man skriver med så mange herinde, så glemmer man nogen gange hvordan historien nu var  Og min hukommelse er ikke altid lige god

Anmeld

10. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det håber jeg da, at der gør  

Håber jeg heller ikke..!

Det skulle vist gøre rigtig ondt hvis man var gravid uden for livmoderen.

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Nu kan jeg huske dig!! Undskyld, men når man skriver med så mange herinde, så glemmer man nogen gange hvordan historien nu var  Og min hukommelse er ikke altid lige god

skidt på det vi er jo mange herinde

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Det skulle vist gøre rigtig ondt hvis man var gravid uden for livmoderen.

Okay, så er jeg mere rolig. For har ikke mere voldsomme smerter, end en slem mens. Og det er ikke engang hele tiden jeg har ondt, det kommer og går.

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

skidt på det vi er jo mange herinde

Jeg blir bare så flov, når jeg ikke kan huske det. Tak for, at du tager det så pænt 

Anmeld

10. maj 2010

VIPpigen

Louisiana28 skriver:

Det forstår jeg godt, at du gør! Da jeg ventede min søn, troede jeg også hele tiden, at NU startede mensen haha. Håber virkelig, at det er det samme nu! I sidste uge startede det allerede mandag/tirsdag med svage menssmerter, og så tog det ellers bare til, fredag var det rigtig slemt! I dag har jeg også menssmerter, men der er bare ikke skyggen af mens. Og håber da også bare, at den bliver væk  Men de skide (undskyld mit franske) urin-graviditetstests viser alle negativ  Sys et par gange, at jeg har kunne ane en ultra tynd skygge-streg, men jeg tror det er indbildning. Det er også en af grundene til spørgsmålet i denne tråd

Syntes godt nok det lyder meget underligt du ikke har set noget til mens, er så meget forsinket, og ikke kan få en positiv test. Altså noget må der sq da være. Ja, de er sq forvirrende de smerter, du render vel også stadig og tjekker hver gang du tror, nu er den der, og så er den ikke. Men heller ikke nogen positiv test. Ei, mit hoved kan slet ikke finde ud af det, det kan altså ikke passe. Glæder mig til at få en opfølgning om hvad den blodprøve siger

Og  alt hvad der kan krydses. Og ja, dit fransk, meget godt...

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

VIPpigen skriver:

Syntes godt nok det lyder meget underligt du ikke har set noget til mens, er så meget forsinket, og ikke kan få en positiv test. Altså noget må der sq da være. Ja, de er sq forvirrende de smerter, du render vel også stadig og tjekker hver gang du tror, nu er den der, og så er den ikke. Men heller ikke nogen positiv test. Ei, mit hoved kan slet ikke finde ud af det, det kan altså ikke passe. Glæder mig til at få en opfølgning om hvad den blodprøve siger

Og  alt hvad der kan krydses. Og ja, dit fransk, meget godt...

Det er jo dét! Det er totalt forvirrende! Og jeg bliver også snart flov over, at belaste jer alle med det, men må bare ud med min forundring og frustration, håber ikke det er alt for irreterende... 

Det minder rigtig meget om dengang jeg ventede min søn, men der tog jeg først en test efter jeg var gået to uger over tid, og der kom nr 2 streg lige med det samme, helt tydeligt, og før kontrolstregen. Og så er det 11 ½ år siden, så har jo også glemt en del af, hvad der helt præcist skete dengang  

Jeg har heller aldrig haft menssmerter så voldsomt, uden jeg inden for kort tid er begyndt at bløde. Og så har jeg haft kvalme, gerne lige efter et måltid, men det kan jo være alle de tanker der sætter noget igang... Åh, hvor er det her udmattende! Tak for du stadig læser med - tak til alle, der gider læse med 

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Jeg blir bare så flov, når jeg ikke kan huske det. Tak for, at du tager det så pænt 

jamen det var da så lidt har fugt meget med i din situation, og krydser stadig fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.