VIPpigen skriver:
Syntes godt nok det lyder meget underligt du ikke har set noget til mens, er så meget forsinket, og ikke kan få en positiv test. Altså noget må der sq da være. Ja, de er sq forvirrende de smerter, du render vel også stadig og tjekker hver gang du tror, nu er den der, og så er den ikke. Men heller ikke nogen positiv test. Ei, mit hoved kan slet ikke finde ud af det, det kan altså ikke passe. Glæder mig til at få en opfølgning om hvad den blodprøve siger
Og
alt hvad der kan krydses. Og ja, dit fransk, meget godt...
Det er jo dét! Det er totalt forvirrende! Og jeg bliver også snart flov over, at belaste jer alle med det, men må bare ud med min forundring og frustration, håber ikke det er alt for irreterende... 
Det minder rigtig meget om dengang jeg ventede min søn, men der tog jeg først en test efter jeg var gået to uger over tid, og der kom nr 2 streg lige med det samme, helt tydeligt, og før kontrolstregen. Og så er det 11 ½ år siden, så har jo også glemt en del af, hvad der helt præcist skete dengang
Jeg har heller aldrig haft menssmerter så voldsomt, uden jeg inden for kort tid er begyndt at bløde. Og så har jeg haft kvalme, gerne lige efter et måltid, men det kan jo være alle de tanker der sætter noget igang... Åh, hvor er det her udmattende! Tak for du stadig læser med - tak til alle, der gider læse med 
Anmeld