Graviditet uden for livmoderen-viser en test så poitiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Chalala85

Krydser for du får et positivt svar og det hele går som det skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

VIPpigen

Det skulle give udslag på en test. Hehe. kender godt den "mens smerte" jeg er 9+3, og når jeg får de ligamentsmerter render jeg stadig på toilettet fordi jeg tror min mens kommer, og graviditeten bare er en indbildning.

Stærkt fingre for den er positiv for dig/jer...

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

åhh jeg krydser da bare fingre for dig endnu har tænkt rigtig meget på dig. om du havde fået mens eller hvad. håber rigtigt meget at den er god nok. og synes det er super at din læge faktisk tager blodprøve hver gang

Tusind tak for det, det er dejligt, når nogen tænker på én  Jeg tænker også meget ofte på alle jer herinde, det kan man jo slet ikke lade være med

Ja, det er virkelig skønt, at min læge bare synes, at det er en selvfølge, at der skal tages blodprøve. Men det er jo også pga mine symptomer  Han sagde også, at urin-graviditetstesten sagtens kunne vise falsk negativ i lang tid, så det var meget bedre med blodprøven!

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Chalala85 skriver:

Krydser for du får et positivt svar og det hele går som det skal

Tusind tak for det

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Tusind tak for det, det er dejligt, når nogen tænker på én  Jeg tænker også meget ofte på alle jer herinde, det kan man jo slet ikke lade være med

Ja, det er virkelig skønt, at min læge bare synes, at det er en selvfølge, at der skal tages blodprøve. Men det er jo også pga mine symptomer  Han sagde også, at urin-graviditetstesten sagtens kunne vise falsk negativ i lang tid, så det var meget bedre med blodprøven!

tror du har en rigtig skøn læge

min læge checkede bare urin og sagde at jeg sku gå hjem og tænke på noget andet

så virkelig dejligt at din læge støtter dig og tager dig alvorligt

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

VIPpigen skriver:

Det skulle give udslag på en test. Hehe. kender godt den "mens smerte" jeg er 9+3, og når jeg får de ligamentsmerter render jeg stadig på toilettet fordi jeg tror min mens kommer, og graviditeten bare er en indbildning.

Stærkt fingre for den er positiv for dig/jer...

Det forstår jeg godt, at du gør! Da jeg ventede min søn, troede jeg også hele tiden, at NU startede mensen haha. Håber virkelig, at det er det samme nu! I sidste uge startede det allerede mandag/tirsdag med svage menssmerter, og så tog det ellers bare til, fredag var det rigtig slemt! I dag har jeg også menssmerter, men der er bare ikke skyggen af mens. Og håber da også bare, at den bliver væk  Men de skide (undskyld mit franske) urin-graviditetstests viser alle negativ  Sys et par gange, at jeg har kunne ane en ultra tynd skygge-streg, men jeg tror det er indbildning. Det er også en af grundene til spørgsmålet i denne tråd

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

tror du har en rigtig skøn læge

min læge checkede bare urin og sagde at jeg sku gå hjem og tænke på noget andet

så virkelig dejligt at din læge støtter dig og tager dig alvorligt

Ej da!! Der er da ingen der bare kan 'tage hjem og tænke på noget andet'. Det forstår jeg godt, at du er skuffet over!

Jeg bliver også ekstra glad for min læge lige nu

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Ej da!! Der er da ingen der bare kan 'tage hjem og tænke på noget andet'. Det forstår jeg godt, at du er skuffet over!

Jeg bliver også ekstra glad for min læge lige nu

nej jeg stod også bare som et stort spørgsmålstegn. prøvede at vise hende min oppustede mave og forklare hende at jeg havde ondt i brysterne, men hun mente bare jeg var skruk

vil gerne ha din læge

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

nej jeg stod også bare som et stort spørgsmålstegn. prøvede at vise hende min oppustede mave og forklare hende at jeg havde ondt i brysterne, men hun mente bare jeg var skruk

vil gerne ha din læge

Sikke dog en ubetænksom læge, og så er det oven i købet en kvinde!

Jeg kan ikke lige huske det - er du så gravid??

Anmeld

10. maj 2010

mullesmith2

UUUh sker der nu noget alligevel??  Spændende altså... Håber da ik det er uden for livmoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.