Blyviol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

det gør ondt!

Jeg vil ikke skræmme dig, for det er også forskelligt fra kvinde til kvinde hvor ondt det gør (afhængigt at hvordan barnet ligger osv), men Laura sad så godt fast at jeg var ved at besvime Jeg har meget høj smertegrænse, men den blev simpelthen nået og hoppet over da de skulle vende hende! - men hun sad VIRKELIG fast, så det kommer selvfølgelig ikke til at gøre ondt på den måde for dig og din skønne bebs smutter rundt som en fisk klar til at ankomme den rigtige vej

uhhh...  

Men ja, hun smutter rundt som en ål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

ihh hvor er I søde

Jamen der er faktisk ikk meget at fortælle, desværre...

Jeg kom op på scanningsafdelingen, og blev scannet hvor overlægen (som skal vende også) kunne konstatere at hun vender i UK ("surprise")  

så sagde hun, kan du komme i morgen kl. 09? vi har desværre ikke tid i dag til at vende hende... 

SAY WHAT??  det tager 3 kvarter for at køre til herning fra hvor jeg bor, og kæresten havde med nød fået fri i dag, hvis altså han kunne arbejde 3 dage i træk, altså i morgen, onsdag og torsdag.. 

Så ingen vending før i morgen kl. 09.00 og uden kæresten.. øv øv

Men I må krydse alt hvad I kan i morgen i stedet for...  

Jeg krydser fingre for i morgen så !!! Held og lykke! Kram

Anmeld

10. maj 2010

LISBETH:-)

Ej hvor ærgeligt!!

Håber det lykkedes i morgen, så du kan få den fødsel du drømmer om :-)

Anmeld

10. maj 2010

Lulle25

Hej øv hvor traels for dig, men godt din mor kan tage med dig, for det er rart man lige kan klemme en i hånden hvis det gør ondt. jeg selv synes ikke det var så slemt, altså det er da ubehageligt fordi der ligger en læge henover dig (eller det kommer der til hvis hun sidder godt fast) for lægen vil jo gerne skubbe hende op af dit bækken, men din livmoder slapper jo af for du får medicin for at den slapper af så de bedre kan arbejde med dig.

Håber det lykkedes i morgen.

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Lulle25 skriver:

Hej øv hvor traels for dig, men godt din mor kan tage med dig, for det er rart man lige kan klemme en i hånden hvis det gør ondt. jeg selv synes ikke det var så slemt, altså det er da ubehageligt fordi der ligger en læge henover dig (eller det kommer der til hvis hun sidder godt fast) for lægen vil jo gerne skubbe hende op af dit bækken, men din livmoder slapper jo af for du får medicin for at den slapper af så de bedre kan arbejde med dig.

Håber det lykkedes i morgen.

tusind tak  

hun sidder så heldigvis ikke fast i mit bækken, sagde de i dag..

Anmeld

10. maj 2010

Lulle25

BlyViol skriver:

tusind tak  

hun sidder så heldigvis ikke fast i mit bækken, sagde de i dag..

Hvis hun ikke sidder langt nede i dit bækken, tror jeg ikke det bliver noget problem at hjælpe hende om rundt, det der var problemet for vores lille basse var at han sad så langt nede og var så stor. Fødte jo også lige bagefter.

Vil lige sige at vores bebs ikke reagerede på forsøget, men det er sikkert forskelligt.

for dig og lille pigen. Har du snakket fødsel med lægen?

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Lulle25 skriver:

Hvis hun ikke sidder langt nede i dit bækken, tror jeg ikke det bliver noget problem at hjælpe hende om rundt, det der var problemet for vores lille basse var at han sad så langt nede og var så stor. Fødte jo også lige bagefter.

Vil lige sige at vores bebs ikke reagerede på forsøget, men det er sikkert forskelligt.

for dig og lille pigen. Har du snakket fødsel med lægen?

altså om det skal være pks eller sædefødsel? jeg begyndte at spørge i dag, men hun stoppede mig og sagde at den tog vi i morgen...

hun sagde mht. at hun ikke sidder fast i bækkenet, at det ikke havde betydning da det var den lette del at skubbe barnet op derfra, det svære var at få hende til at blive.

Anmeld

10. maj 2010

Lulle25

Sjovt min læge sagde det svære (i mit tilfælde) var at få ham skubbet op og ja næste problem er jo så om de bliver deromme, det er vist 50/50. Håber det bliver som du har det bedst med hvis det ikke lykkedes. Ved du hvad den lille vejer? Min dreng blev scannet til 3700 og vejede 3950g, så han var en stor basse og lægen sagde til mig da jeg havde født at det helt sikkert havde noget at sige i forhold til vendingen, for jo større bebs er jo mindre plads er der jo at boltre sig på.

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Lulle25 skriver:

Sjovt min læge sagde det svære (i mit tilfælde) var at få ham skubbet op og ja næste problem er jo så om de bliver deromme, det er vist 50/50. Håber det bliver som du har det bedst med hvis det ikke lykkedes. Ved du hvad den lille vejer? Min dreng blev scannet til 3700 og vejede 3950g, så han var en stor basse og lægen sagde til mig da jeg havde født at det helt sikkert havde noget at sige i forhold til vendingen, for jo større bebs er jo mindre plads er der jo at boltre sig på.

det er jeg glad for du skriver... hun blev scannet til 2700 - så det er jo ikke det vilde.

Anmeld

10. maj 2010

Lulle25

Krydser virkeligt for dig for husker som igår alle de tanker og bekymringer man har. Om det skal være pks eller uk fødsel og alle de læger man snakker med der siger 700 forskellige ting. Husk dig selv og dine følelser i det her og hold dig ikke tilbage fordi det er en læge du sidder overfor, fortæl hvad du gerne vil og hør lægens for og imod og tag en stilling til hvad du synes der er bedst. Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.