BlyViol skriver:
min mor har taget fri, så det var rart...
Ja, har nemlig gået hele dagen uden appetit fordi jeg var så skide nervøs, og kæresten havde taget fri - for at komme med til en f****** scanning...
det kunne jeg jo godt ha klaret uden ham kan man sige...
Overlægen sagde at chancerne for at jeg ville gå i fødsel var ca 10%, og chancerne for AKS var ca det samme... Så ville bare SÅ gerne ha haft kæresten hjemme - men sker der noget kan han kaldes hjem!!
kan jeg godt forstå. Det er også tarveligt at de ikke havde forberedt dig på at det måske kunne blive aflyst hvis de havde travlt!
Synes godt nok det lyder voldsomt med deres % for fødsel og aks 
På Skejby har de enormt få der går i fødsel som følge af vendingsforsøg og endnu færre der ender i aks... Selvfølgelig er der en risiko, ligesom der er risiko for at barnet reagerer - det er jo også derfor de skal køre ctg både før og efter forsøget!
Da jeg var til vendingsforsøg reagerede Laura ved at blive MEGET passiv og de måtte køre ekstra ctg og lave forskellige ting for at få hende til at reagere derinde.. Heldigvis kom hun sig hurtigt igen (der gik vist 20 min), men det er jo rigtig betryggende at de holder så godt øje 
Anmeld