Blyviol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Tulle28

Aj come on!! Som om man ikke har bedre ting at lave end at køre frem og tilbage til sygehuset.

Jeg krydser fingre for dig igen i morgen og glæder mig til en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

min mor har taget fri, så det var rart...

Ja, har nemlig gået hele dagen uden appetit fordi jeg var så skide nervøs, og kæresten havde taget fri - for at komme med til en f****** scanning... det kunne jeg jo godt ha klaret uden ham kan man sige...

Overlægen sagde at chancerne for at jeg ville gå i fødsel var ca 10%, og chancerne for AKS var ca det samme... Så ville bare SÅ gerne ha haft kæresten hjemme - men sker der noget kan han kaldes hjem!!

kan jeg godt forstå. Det er også tarveligt at de ikke havde forberedt dig på at det måske kunne blive aflyst hvis de havde travlt!

Synes godt nok det lyder voldsomt med deres % for fødsel og aks

På Skejby har de enormt få der går i fødsel som følge af vendingsforsøg og endnu færre der ender i aks... Selvfølgelig er der en risiko, ligesom der er risiko for at barnet reagerer - det er jo også derfor de skal køre ctg både før og efter forsøget!

Da jeg var til vendingsforsøg reagerede Laura ved at blive MEGET passiv og de måtte køre ekstra ctg og lave forskellige ting for at få hende til at reagere derinde.. Heldigvis kom hun sig hurtigt igen (der gik vist 20 min), men det er jo rigtig betryggende at de holder så godt øje

Anmeld

10. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

øv øv... Godt du får din mor med...

Her gik det ligepludselig stærkt, selvom der i alle notat'er stod han lå i tværleje... Det havde de åbenbart glemt midt i deres strejke

Egen læge mandag, der mente der ikke var vand nok og fik en scaning samme dag - også vendinde med....

tirsdag vægtscanning.

onsdag forsøgte de at vende - havde veninde med..

torsdag til infomøde om pks og han kom ud 6 dage efter ved pks - 12 dage før termin....

Anmeld

10. maj 2010

AWO

%¤#&#%¤¤!!!!! Øv, for pokker!! Møglæger..

Jeg krydser fingre for, at alt går, som det skal i morgen. Det kan jo være, at det var held i uheld, og at det bare går som smurt så.

Men jeg er da ked af, at du skal gå ogvære nervøs en dag mere.

Knus

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ej sikke da noget snyd! Det kan de da ikke være bekendt. Jeg tror jeg var blevet en smule arrig. Men kan godt forstå du egentlig bare blev paf og ked af det. Man sætter sig jo op til det.

Jeg var til skanning i fredags og havde sådan glædet mig til at få deres vægte at vide. Men nej nej det havde han da ikke lige tid til. Han tjekkede bare lige for fostervand og målte min livmoderhals og det var så det.... De plejer ellers at være så grundige. Men ligesom dig fik jeg heller ikke sagt en dyt. Hvor er man autoritetstro.....

ja hvorfor f.... er man det hva?? 

Var da vildt dumt de ikke havde "tid" til det, det er da bare at sætte nogle tal i pc'en og så ellers trykke enter?? ja det gjorde hun da ved mig i dag.. 2700 vejer hun... 

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå. Det er også tarveligt at de ikke havde forberedt dig på at det måske kunne blive aflyst hvis de havde travlt!

Synes godt nok det lyder voldsomt med deres % for fødsel og aks

På Skejby har de enormt få der går i fødsel som følge af vendingsforsøg og endnu færre der ender i aks... Selvfølgelig er der en risiko, ligesom der er risiko for at barnet reagerer - det er jo også derfor de skal køre ctg både før og efter forsøget!

Da jeg var til vendingsforsøg reagerede Laura ved at blive MEGET passiv og de måtte køre ekstra ctg og lave forskellige ting for at få hende til at reagere derinde.. Heldigvis kom hun sig hurtigt igen (der gik vist 20 min), men det er jo rigtig betryggende at de holder så godt øje

ja, jeg var også helt "jamen er det overhovedet det bedste at vende?" Men det er det...

Hun var dog ret Uoptimistisk mht. vendingen, da hun kun har lagt med hovedet nedad... Men nu ser vi.. jeg håber sådan de kan!!

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

%¤#&#%¤¤!!!!! Øv, for pokker!! Møglæger..

Jeg krydser fingre for, at alt går, som det skal i morgen. Det kan jo være, at det var held i uheld, og at det bare går som smurt så.

Men jeg er da ked af, at du skal gå ogvære nervøs en dag mere.

Knus

ja det er også utrolig trættende - men det kunne jo være værre  

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

øv øv... Godt du får din mor med...

Her gik det ligepludselig stærkt, selvom der i alle notat'er stod han lå i tværleje... Det havde de åbenbart glemt midt i deres strejke

Egen læge mandag, der mente der ikke var vand nok og fik en scaning samme dag - også vendinde med....

tirsdag vægtscanning.

onsdag forsøgte de at vende - havde veninde med..

torsdag til infomøde om pks og han kom ud 6 dage efter ved pks - 12 dage før termin....

wow!! 12 dage inden termin er jo lige om lidt. sådan noget må du ikke skrive.. hehe  

er det ikke noget med det kun er om onsdagen de laver PKS?? og at man ikke må gå i fødsel selv, så derfor er det "så mange" dage inden termin?? 

Anmeld

10. maj 2010

Faith

Dejlig stor pige du gemmer derinde nu.... Det er så spændende hvornår hun melder sin ankomst. Glæder mig meget til at se hende i mødregruppen.

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Aj come on!! Som om man ikke har bedre ting at lave end at køre frem og tilbage til sygehuset.

Jeg krydser fingre for dig igen i morgen og glæder mig til en update

tak

det må hjælpe med alle de krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.