Blyviol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Dejlig stor pige du gemmer derinde nu.... Det er så spændende hvornår hun melder sin ankomst. Glæder mig meget til at se hende i mødregruppen.

hihi, glæder mig også til hun kan komme med nu ser vi om ikke hun kommer ud efter d. 16 og inden næste møde igen - så hun kan komme med

Vi har hentet de sidste ting i ønskebørn i dag, i tilfælde af det går hurtigt, så nu kører vaskemaskinen med sengetøjet og voksibetræk hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

Øv hvor irriterende, men resultatet er jo nok det samme imorgen som det ville havde været idag! Krydser stadig ! 

Knus

ja mon ik  

tak skal du have!! jeg opdaterer med det samme i morgen

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Sender dig MANGE tanker i morgen!

Skal have fikset bilen, så jeg må hoppe rundt helt krydset over det hele! Det SKAL lykkes skal det! For vi 2 skal dælme på tur d. 16!

ja gu skal vi det!!!  

sender lige en sms når vi har fået svar..

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja gu skal vi det!!!  

sender lige en sms når vi har fået svar..

JA gør endelig det! Ellers får jeg ikke ro til noget som helst

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

ja, jeg var også helt "jamen er det overhovedet det bedste at vende?" Men det er det...

Hun var dog ret Uoptimistisk mht. vendingen, da hun kun har lagt med hovedet nedad... Men nu ser vi.. jeg håber sådan de kan!!

du kan tro jeg krydser!

Laura sad fastklemt under mine ribben, så hun kunne ikke vendes! Hun havde stået fast i sammen stilling siden 28. uge og de forsøgte at vende da jeg var 36 fulde uger...

Det vigtigste for dig er bare at huske det med at trække vejret... ved godt jeg har sagt det før, men nøj hvor er det bare vigtigt!

Anmeld

10. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

BlyViol skriver:

wow!! 12 dage inden termin er jo lige om lidt. sådan noget må du ikke skrive.. hehe  

er det ikke noget med det kun er om onsdagen de laver PKS?? og at man ikke må gå i fødsel selv, så derfor er det "så mange" dage inden termin?? 

Tror også det var fordi de ikke havde læst i min vandre journal, havde en ny jm hver gang og gernelt lidt forvirred...

Hver gang var det; ja det går jo fremad og hov han ligger stadig på tværs - ja det var jeg ikke i tvivl om han gjorde...

Jamen han skal nok vende sig osv... Hm ja da, når han nu har ligget sådan gennem hele graviditet - er der jo ikke mange chancer for det...

Til fostervands scanning; nej den bandit han ligge på tværs - så kan næsten ikke måle vandet i de små vandlommer.

Ved vendings forsøg; jaaahh han ligger jo godt nok godt gemt der i tværleje...

og sådan fortsatte det..

Jo, mener at kolding på det tidspunkt både gjorde det om onsdag og torsdag... Jeg håbed også selv på ikke at gå i fødsel, så gik rundt med en stram cykel elastik strop om numsen... ej ...

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Mor til Frederic skriver:

Tror også det var fordi de ikke havde læst i min vandre journal, havde en ny jm hver gang og gernelt lidt forvirred...

Hver gang var det; ja det går jo fremad og hov han ligger stadig på tværs - ja det var jeg ikke i tvivl om han gjorde...

Jamen han skal nok vende sig osv... Hm ja da, når han nu har ligget sådan gennem hele graviditet - er der jo ikke mange chancer for det...

Til fostervands scanning; nej den bandit han ligge på tværs - så kan næsten ikke måle vandet i de små vandlommer.

og sådan fortsatte det..

Jo, mener at kolding på det tidspunkt både gjorde det om onsdag og torsdag... Jeg håbed også selv på ikke at gå i fødsel, så gik rundt med en stram cykel elastik strop om numsen... ej ...

hæhæhæ

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

og sådan fortsatte det..

hold da helt op, hvor uprof.!! 

hende scannings-lægen i dag sagde på et tidspunkt, " er det ikke dig der har en pige i UK" - hvem mig?? nej det er ikke derfor jeg er her da!!!!!! 

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

du kan tro jeg krydser!

Laura sad fastklemt under mine ribben, så hun kunne ikke vendes! Hun havde stået fast i sammen stilling siden 28. uge og de forsøgte at vende da jeg var 36 fulde uger...

Det vigtigste for dig er bare at huske det med at trække vejret... ved godt jeg har sagt det før, men nøj hvor er det bare vigtigt!

jeg skal gøre hvad jeg kan... lægen i dag sagde i dag at det overhovedet ikke måtte gøre ondt, så stoppede de.. så det er vel også med at være ærlig, hvis det virkelig gør ondt!

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

BlyViol skriver:

jeg skal gøre hvad jeg kan... lægen i dag sagde i dag at det overhovedet ikke måtte gøre ondt, så stoppede de.. så det er vel også med at være ærlig, hvis det virkelig gør ondt!

det gør ondt!

Jeg vil ikke skræmme dig, for det er også forskelligt fra kvinde til kvinde hvor ondt det gør (afhængigt at hvordan barnet ligger osv), men Laura sad så godt fast at jeg var ved at besvime Jeg har meget høj smertegrænse, men den blev simpelthen nået og hoppet over da de skulle vende hende! - men hun sad VIRKELIG fast, så det kommer selvfølgelig ikke til at gøre ondt på den måde for dig og din skønne bebs smutter rundt som en fisk klar til at ankomme den rigtige vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.