Blyviol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

FruEllingsen

Ih ha hvor træls altså.

krydser fingre for at de får hende vendt i morgen så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

EJ! Det kan man sgudda ikke!

Stakkels dig Hvis du har det ligesom mig har du været ængstelig og spændt op til vendingen og så er det da slet ikke interessant bare at blive sendt hjem igen med uforrettet sag!

Men så vil jeg da krydse videre

Hvem kan tage med dig i morgen så?

Knus

min mor har taget fri, så det var rart...

Ja, har nemlig gået hele dagen uden appetit fordi jeg var så skide nervøs, og kæresten havde taget fri - for at komme med til en f****** scanning... det kunne jeg jo godt ha klaret uden ham kan man sige...

Overlægen sagde at chancerne for at jeg ville gå i fødsel var ca 10%, og chancerne for AKS var ca det samme... Så ville bare SÅ gerne ha haft kæresten hjemme - men sker der noget kan han kaldes hjem!!

Anmeld

10. maj 2010

MM1987

ØV ØV...

Jeg krydser fortsat...

Husk at opdatere i morgen...

Knus

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

Mia Maia skriver:

ØV ØV...

Jeg krydser fortsat...

Husk at opdatere i morgen...

Knus

I will!!

og tak....

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

ævv sådan nogle skarn. de sku da skamme sig bare at sende dig hjem igen

vi krydser fingre igen imorgen så

Anmeld

10. maj 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

ævv sådan nogle skarn. de sku da skamme sig bare at sende dig hjem igen

vi krydser fingre igen imorgen så

tak Lone  

Ja jeg blev sgu også helt paf - jeg kunne da godt ha ringet og fortalt at hovedet stadig sad oppe i mit ribben  

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Sender dig MANGE tanker i morgen!

Skal have fikset bilen, så jeg må hoppe rundt helt krydset over det hele! Det SKAL lykkes skal det! For vi 2 skal dælme på tur d. 16!

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

tak Lone  

Ja jeg blev sgu også helt paf - jeg kunne da godt ha ringet og fortalt at hovedet stadig sad oppe i mit ribben  

ja helt ærlig. især når i har så langt.

Anmeld

10. maj 2010

Risen

Øv hvor irriterende, men resultatet er jo nok det samme imorgen som det ville havde været idag! Krydser stadig ! 

Knus

Anmeld

10. maj 2010

Faith

Ej sikke da noget snyd! Det kan de da ikke være bekendt. Jeg tror jeg var blevet en smule arrig. Men kan godt forstå du egentlig bare blev paf og ked af det. Man sætter sig jo op til det.

Jeg var til skanning i fredags og havde sådan glædet mig til at få deres vægte at vide. Men nej nej det havde han da ikke lige tid til. Han tjekkede bare lige for fostervand og målte min livmoderhals og det var så det.... De plejer ellers at være så grundige. Men ligesom dig fik jeg heller ikke sagt en dyt. Hvor er man autoritetstro.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.