Det der med navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

oo

Vinker skriver:

Iiih jeg synes bestemt at Regn ville være en fantastisk navn til jeres kommende lille dreng - Det stemmer jeg for

jeps! det er også kommet på listen...vi har jo allerede et pige og et drengenavn klar (som vi har haft klar i 3 laaaaaange år), men Regn er med hvis der skulle komme en nummer 2 dreng

Regn Leo Juhl tror jeg måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jeps! det er også kommet på listen...vi har jo allerede et pige og et drengenavn klar (som vi har haft klar i 3 laaaaaange år), men Regn er med hvis der skulle komme en nummer 2 dreng

Hvad med Storm.... det synes jeg faktisk er et rigtig fint navn.... var vikar i en vuggestue hvor der var en lille Storm.. det passede bare så godt på ham

Mener du engang har nævnt de navne, i har valgt, herinde... men har glemt dem, så vil da glæde mig til at høre hvad det bliver

Anmeld

10. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Hvad med Storm.... det synes jeg faktisk er et rigtig fint navn.... var vikar i en vuggestue hvor der var en lille Storm.. det passede bare så godt på ham

Mener du engang har nævnt de navne, i har valgt, herinde... men har glemt dem, så vil da glæde mig til at høre hvad det bliver

ja men Storm er vist lidt for almindeligt - trods alt - til os

eller noget.

Søren har nedlagt navneforbud for mig herinde, og eftersom han er temmelig large med hvad jeg må og ikke må skrive ellers, så må jeg hellere respektere det men jeg har engang lavet en test på facebook om mig selv som du tog hvor det blev afsløret

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja men Storm er vist lidt for almindeligt - trods alt - til os

eller noget.

Søren har nedlagt navneforbud for mig herinde, og eftersom han er temmelig large med hvad jeg må og ikke må skrive ellers, så må jeg hellere respektere det men jeg har engang lavet en test på facebook om mig selv som du tog hvor det blev afsløret

heh ja det kan godt være det er ved at blive et lidt for "Smart" navn

hmmm det kan jeg slet ikke lige huske... men når den lille kommer ud og du fortæller det, kan jeg sikkert godt huske det alligevel

Anmeld

10. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Det lyder super godt

Anmeld

10. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Jeg kan også rigtig godt lide navnet Storm, men måske det ikke passer til den slags børn vi får.... Vi børn nok vælge et lidt mere sensibelt navn (UDEN det virker vattet)

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Vinker skriver:

Jeg kan også rigtig godt lide navnet Storm, men måske det ikke passer til den slags børn vi får.... Vi børn nok vælge et lidt mere sensibelt navn (UDEN det virker vattet)

Sådan har jeg det også lidt

Jeg kunne selv godt have fundet på det.... så kommer min indre hippie frem
Men sådan en person som Carsten er, ville bare aldrig skulle have et barn der hed Storm

Anmeld

10. maj 2010

Ranarupta

Super tråd!
Vi leger sparsomt med navne og vil helst ikke tage en beslutning før Bønne er kommet til verden.
Dog hælder vi mest til Albert, som jeg er helt vild med. Det minder mig om en lille fræk gårdsdreng à la Emil fra Lønneberg.
Derudover er jeg også ret vild med Birk og Storm, men dem er Nicolai vist ikke rigtigt til...
Men Albert Ascanius lyder da også godt, gør det ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.