Selvom jeg slet ikke er sikker på vi skal have flere børn end vores dejlig Liva, synes jeg alligevel det er meget skægt at snakke navne.
Mens jeg ventede Liva drømte jeg en nat at jeg fik trillinger, 1 pige og 2 drenge. Drengene skulle hedde Bjørn og David, og siden da har jeg bare været helt forelsket i de navne - pigen havde ikke noget navn i drømmen.
Tror dog aldrig jeg ville få Carsten med på den ide.
Vi snakkede selv om navnene Albert og Linus, da vi endnu ikke vidste at vi ventede en pige. Det var de eneste to drengenavne vi kunne blive enige om.
Og jeg synes jo egentlig at Liva og Linus passer så godt sammen.... nu er der bare det at et par af vores venner/bekendte mistede deres lille dreng ved fødslen og han kom til at hedde Linus... så jeg ville bare aldrig kunne få mig selv til at kalde mit barn Linus, synes jeg bare slet ikke vi kan være bekendt overfor dem.... Hvordan ville i have det med det?
Pigenavne: En veninde sagde en dag, "hvor sjovt at i have valgt et navn til jeres pige som er på 4 bogstaver, ligesom dit navn, og med I og A på samme pladser".... det havde jeg slet ikke tænkt over
Men så har jeg søgt og søgt på andre navne som kunne passe ind og det eneste jeg har fundet er Mira, hvilket jeg dog også synes er ret sødt. Liva og Mira.
Kan i komme på andre?
Ellers er jeg vild med de korte pigenavne som Alba, Dana, Alma og Anna.
Hvad er jeres yndlingsnavne? Hvad ville i have kaldt jeres unger hvis i helt selv kunne vælge?
Ja det var så endnu et af mine "jeg ligger hjemme med dårligt ben så nu skal i "lytte" til mine mere eller mindre interesante indlæg"-indlæg

Anmeld