Føles veer lige som stærke mens.smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

BinaMor

jeg troede de første par timer (eller en halv nat) at jeg havde forstoppelse. sådan føles det lidt. med uregelmæssige (dog inden for 15 min) avs´er som gjorde at jeg dragede mod toilettet- uden held.... og ja det var mens agtigt bare mere mere mere avs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Nanna1985

~~M.Nielsen~~ skriver:

Altså jeg har ikke tegnblødning endnu, men min slimprop er faktisk lige gået igen her til morgen, så måske det er et lille hint?!

Hvis bare veerne kommer som en storm er man nok ikke i tvivl, men ovenpå alle de plukveer over de sidste uger, så bliver jeg alligevel i tvivl nu her, når nogen af de stærke kommer. - Men de er jo så ikke blevet til mere..

Så går der nok ikke så længe igen, når den er gået igen

Pøj Pøj med fødslen og håber du får en rigtig god fødsel

Anmeld

11. maj 2010

MariaJ

Min fødsel startede faktisk meget som det du beskriver, så  for at der snart sker noget hos dig. Hos mig begyndte det onsdag (hun er født fredag nat) med plukveer, der "bed" mere end de havde gjort tidligere. Dem havde jeg haft nogle runder af før, men ikke over en hel dag. Det var muligvis små veer, for da jeg var til overtidskontrol på sygehuset om tirsdagen og fik kørt CTG sagde jordmoderen at jeg faktisk havde småveer. Dem kunne jeg overhovedet ikke mærke, mens jeg sad stille og fik kørt strimlen, men de var altså åbentbart målbare.  

Onsdag ved midnat lagde jeg mærke til at plukveerne var blevet regelmæssige. På det tidspunkt synes jeg stadig de havde meget til fælles med menssmerter, men kom som et lille "jag" i underlivet hvert 3. minut og varede 30 sek. Sådan fortsatte det i mange timer, og veerne begyndte først at gøre rigtig ondt torsdag eftermiddag. Da føltes det ikke længere som menssmerter, men det gjorde optakten helt klart.

Spændende hvornår den lille Nicoline kommer ud. Håber du får en rigtig god fødsel, når du kommer dertil.

Maria

Anmeld

11. maj 2010

Bare mig..

MariaJ skriver:

Min fødsel startede faktisk meget som det du beskriver, så  for at der snart sker noget hos dig. Hos mig begyndte det onsdag (hun er født fredag nat) med plukveer, der "bed" mere end de havde gjort tidligere. Dem havde jeg haft nogle runder af før, men ikke over en hel dag. Det var muligvis små veer, for da jeg var til overtidskontrol på sygehuset om tirsdagen og fik kørt CTG sagde jordmoderen at jeg faktisk havde småveer. Dem kunne jeg overhovedet ikke mærke, mens jeg sad stille og fik kørt strimlen, men de var altså åbentbart målbare.  

Onsdag ved midnat lagde jeg mærke til at plukveerne var blevet regelmæssige. På det tidspunkt synes jeg stadig de havde meget til fælles med menssmerter, men kom som et lille "jag" i underlivet hvert 3. minut og varede 30 sek. Sådan fortsatte det i mange timer, og veerne begyndte først at gøre rigtig ondt torsdag eftermiddag. Da føltes det ikke længere som menssmerter, men det gjorde optakten helt klart.

Spændende hvornår den lille Nicoline kommer ud. Håber du får en rigtig god fødsel, når du kommer dertil.

Maria

Som du beskriver det, føles det faktisk også... Altså de der mens.smerter der kommer og går, men ikke over en hel dag. De bider og gør nas, men ja, ikke noget der er vedvarende.. + de der jag, men igen ikke så der er noget bestemt intival imellem.

Jeg håber da det er et tegn, for nu har jeg haft det sådan som jeg startede med at beskrive tre dage nu.. Så jeg håber da det er lige rundt om hjørnet...

Tak... Og tillykke med den bette!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Som du beskriver det, føles det faktisk også... Altså de der mens.smerter der kommer og går, men ikke over en hel dag. De bider og gør nas, men ja, ikke noget der er vedvarende.. + de der jag, men igen ikke så der er noget bestemt intival imellem.

Jeg håber da det er et tegn, for nu har jeg haft det sådan som jeg startede med at beskrive tre dage nu.. Så jeg håber da det er lige rundt om hjørnet...

Tak... Og tillykke med den bette!

jeg havde det igår flere gange i løbet af dagen... men de forsvandt idag øv øv øv.

Anmeld

11. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

jeg havde det igår flere gange i løbet af dagen... men de forsvandt idag øv øv øv.

Det er bare SÅ frustrerende at det ikke liver til mere... Virkelig.. - Men det havde nok været mere træls hvis man ingen tegn overhovedet havde her to dage før termin!

Marikka, der EGENTLIG havde termin igår, ifølge den første terminsberegning!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det er bare SÅ frustrerende at det ikke liver til mere... Virkelig.. - Men det havde nok været mere træls hvis man ingen tegn overhovedet havde her to dage før termin!

Marikka, der EGENTLIG havde termin igår, ifølge den første terminsberegning!

jeg har 28 dage endnu... så jeg klager ikke endnu. Eller jo det gør jeg. Men ikke herinde

Anmeld

11. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

jeg har 28 dage endnu... så jeg klager ikke endnu. Eller jo det gør jeg. Men ikke herinde

Jeg lover dig for jeg klager haha... Ej men for søren nu er jeg skisme utålmodig!!!! Jeg kan virkelig ikke vente mere, og det er forfærdeligt!

Anmeld

11. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg lover dig for jeg klager haha... Ej men for søren nu er jeg skisme utålmodig!!!! Jeg kan virkelig ikke vente mere, og det er forfærdeligt!

kan jeg godt forstå. jeg er også lidt utålmodig men venter gerne lidt endnu... glæder mig vildt meget til scanning d.26 maj hvor de vil se om hun skal ud men det kunne da være for fedt hvis hun kom af sig selv inden... men det er nok ønsketænkning...

Anmeld

11. maj 2010

foto på lærred

Før jeg fødte, gik jeg også og tænkte: Mon det gør lige så ondt som.... Jeg blev sat i gang og havde veer med 2 min. i mellem i 8-9 timer hvor jeg ikke ville udvide mig, og det gjrode simpelthen så ondt, at jeg ikke ville kunne sammenligne det med noget som helst.

Jeg havde for inden læst i en af de der babyblade, at når de første veer starter så kunne man: 1. gå en lang tur, bagefter se en video, osv osv, der var opremset ting man kunne gøre for at slå 5-6 timer ihjel. Men jeg tror, at det er hvis man har en alm fødsel (uden at blive sat i gang, men ved det selvfølgelig ikke) men her kunne jeg i hvertfald ikke lave andet end at ligge at råbe "Jeg gider det ikke"!.Havde jo nok ikke lige et valg. Jeg tror at smerten er forskellig og for nogle er det måske som mens smerter, bare lidt værre. Her synes jeg slet ikke det føltes sådan : ) Det skal dog siges at et par timer efter fødslen spurgte jeg min kæreste hvornår vi skulle begynde på at prøve for nr 2. så man glemmer åbenbart hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.