Føles veer lige som stærke mens.smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.376 visninger
39 svar
1 synes godt om
9. maj 2010

Bare mig..

Jeg er bare nysgerrig, og ville hører om man kan sammenligne veer med mens.smerter, bare med mere styrke? -Eller mens.smerter man kan tage tid på?

Hvor har man ondt? - I hele maven eller "bare" i underlivet og/eller lænden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Liljesilas

Min veninde havde ondt i lænden, og hun troede ikke det var veer før smerten tog til. Nogle oplever vist, at smerten strater stille og roligt, imens andre får mange smerter fra starten.. Det er hvad jeg har hørt

Anmeld

9. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er bare nysgerrig, og ville hører om man kan sammenligne veer med mens.smerter, bare med mere styrke? -Eller mens.smerter man kan tage tid på?

Nogle oplever det i lænden, andre i underliv og nogle helt ned i lårene..

Altså jeg nåede slet ikke at have den opstart fase med veer, de kom bare bum, og jeg kunne intet når de var der.. Jeg havde en drømme fødsel, men ville ønske at jeg havde fået tiden op til med de begyndende veer..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. maj 2010

Valle81

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hejsa:0)

Da jeg fik veer med Asta startede det som milde konstante mens smerter/murren  som tog til i styrke og blev til regulere kramper/sammentrækninger som jeg kunne tage tid på.

Med Anton da startede det som lyn fra en klar himmel, bum veer på ca 30 sekunders varighed og med 6 minutter imellem:0)

Mine veer har altid siddet i maven og kun sidst i udvidelsen siddet omme i lænden også eller skal jeg sige i hele kroppen:0)

Christina

Anmeld

9. maj 2010

Bare mig..

s.tina skriver:

Nogle oplever det i lænden, andre i underliv og nogle helt ned i lårene..

Altså jeg nåede slet ikke at have den opstart fase med veer, de kom bare bum, og jeg kunne intet når de var der.. Jeg havde en drømme fødsel, men ville ønske at jeg havde fået tiden op til med de begyndende veer..

Gjorde det så ondt i hele maven ved dig eller i underlivet eller hvor gjorde det ondt hvis du skal sige eller kan sige det?

Anmeld

9. maj 2010

B&J

nogle starter stille og rolig...

mens sådan en som mig sagde det bang og jeg havde sindsygt ondt i 15 timer det var lidt vildt kop til af kaste op og rystede helt vildt da min krop lige som fik et lille chok af det gik så ondt men jeg overlevede og ja om 2-3år gør jeg det igen hiihhih

Anmeld

9. maj 2010

quity

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja. hos mig mærkes de som mens. smerter. Da jeg ventede mit 1. barn, kan jeg tydeligt huske at jeg vågnede om natten og tænkte; åhhh nej ikke mens. Hvor det i det samme slog mig at jeg jo var gravid, så det måtte jo være veer.

Mine smerter/veer blev ik værre end mine normale meget kraftige mens.smerter

Anmeld

9. maj 2010

Fines mor

For mig var det som let mens til at starte med, og så tog det ellers til. Så i slutningen vil jeg sige, at det er som voldsom mens smerte. Meeen det var ikke værre end jeg kunne sidde til julefrokost det meste af dagen, og derefter tage ned og føde på 1.40 min haha

Anmeld

9. maj 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Da jeg fik veer med Asta startede det som milde konstante mens smerter/murren  som tog til i styrke og blev til regulere kramper/sammentrækninger som jeg kunne tage tid på.

Med Anton da startede det som lyn fra en klar himmel, bum veer på ca 30 sekunders varighed og med 6 minutter imellem:0)

Mine veer har altid siddet i maven og kun sidst i udvidelsen siddet omme i lænden også eller skal jeg sige i hele kroppen:0)

Christina

Okay.. Jeg har nemlig kunne mærke de der sammentrækninger i maven, eller mens.smerter (meget) de sidste par dage, men uden at kunne tage tid eller noget. Jeg kan stadig gå rundt, men det gør mere og mere ondt for hver dag der går..

Jeg har haft de mens.smerter i nogen uger nu, men det er som om de er blevet mere til de der sammentrækninger der. Altså plukveer der nu gør ondt.. Så tænkte om det er småveer...

Håber du forstod det

Anmeld

9. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
~~M.Nielsen~~ skriver:

Gjorde det så ondt i hele maven ved dig eller i underlivet eller hvor gjorde det ondt hvis du skal sige eller kan sige det?

Jeg havde ondt hele vejen rundt, og de 30 sek jeg ikke havde veer, kunne jeg stå, ellers kunne jeg slet ikke have kontakt til gulvet.. Så jeg hang op om nakken på min kæreste

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.