~~M.Nielsen~~ skriver:
Okay.. Jeg har nemlig kunne mærke de der sammentrækninger i maven, eller mens.smerter (meget) de sidste par dage, men uden at kunne tage tid eller noget. Jeg kan stadig gå rundt, men det gør mere og mere ondt for hver dag der går..
Jeg har haft de mens.smerter i nogen uger nu, men det er som om de er blevet mere til de der sammentrækninger der. Altså plukveer der nu gør ondt.. Så tænkte om det er småveer...
Håber du forstod det 
Yes!!!!! det der er plukveer.... som er din livmoder, der øver sig i at trække sig sammen og er ved at gøre klar til fødsel
!! Og hvis du har haft det i et par uger, SÅÅÅÅÅ er der altså ikke langt igen!!
Tror faktisk der er stor forskel på, hvordan man oplever veer, men efter at have læst de andres oplevelser, så kommer det mere tilbage til mig. Ja...det føltes vist meget som krampe-smerte af en slags, som tager til med tiden. Jeg kunne ikke tage tid på plukveerne de sidste uger. Når du begynder og kan mærke en start og en slut, så nærmer tiden sig.
Lyt på din jordemoder - hun skal nok hjælpe dig og sige, hvad du skal gøre!!!
Sørg for at få sovet ALT du kan - det får du brug for. Hvis du kan, så sov mellem veerne!! Eller tænk: slap af, slap af....!!!
Ring til hospitalet, når der er ca. 5 min fra ve-start til ve-start :-)
Glæder mig til at følge dig!!! Ihhhhh!!!!
Anmeld