~~M.Nielsen~~ skriver:
Taaaaak for alle jeres svar!!
Jeg er ikke bange for, hvad det er jeg skal igennem, (jo jeg er skide hamrende (sorry) nervøs for, at sprække og skulle syes, men det er jo en helt anden snak)
Jeg er mere spændt på hvad det er jeg skal igennem, og i tvivl om, om jeg evt er igang med at "danne" mig nogen veer. Min kæreste er i Nykøbing Falster indtil onsdag, så jeg er nok lidt ekstra obs på hvad der sker med min krop, nu hvor jeg står lidt alene de næste par dage, terminen er torsdag, og når jeg så har haft det sådan her nogen uger, men nu bliver meget værre for hver dag..
Jeg TROR jeg har en lille ide om hvad jeg skal igennem (uden at have mærket smerten), og tror jeg ved hvad jeg nu skal lægge mærke til..
Så igen, tak..
- Kom gerne med flere oplevelser hvis det er.. 
39+4
netop, du kan kun forestille dig det:-)
Men helt ærligt så ville jeg personligt frygte veerne mere end at sprække:-) Veer kan mærkes forskelligt, men jeg var klar til at smide min krop og skride ved de ondeste veer. De kunne abre beholde min krop, bare jeg kunne skride og slippe for veerne. Og sprak også, det tog 45 min knap, at sy og jeg tænkte ikke over det Mest fordi hun roede dernede mens jeg lå med vores datter, men ikke andet end det. Og nogle uger efter mærker man ikke ret meget. Langt hellere lige sprække lidt end at få et ks f.eks.
Jeg mærkede i hvert fald intet til at jeg sprak, din krop giver jo en form for naturlig smertelindring dernede og det hjælper altså bare rigtigt meget. Ville ikke være nervøs for at sprække lidt igen hvis jeg skal føde en anden gang i hvert fald:-)
Begge gage havde jeg mange onde plukveer flere uger i forvejen, og så gik det over i rigtige veer om natten den ene gang og aftenen den anden. Første gang var jeg lidt i tvivl den første time, fordi jeg jo var vandt til kraftige onde plukveer, men efter den time, ja så var jeg ikke så meget i tvivl mere. Avs.
2 gang vidste jeg jo hvordan de føltes så der var jeg heller ikke i tvivl + at de kom med 5 min i mellem fra start af.
Håber du får en rigtig god oplevelse.