Vis mig jeres Mors Dag gave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Alexis skriver:

Den kaldes en Flamingoblomst

De gror som en grøn plante der blomstrer, og fås i lidt forskellige rødelige nuancer. De er drøn flotte!

Man kan vist også få dem i hvid og koral nuancer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Mormilla

Fik lov til at sove til kl.8 hvor han vækkede mig med morgenmad og de to smukke blomster som han havde plukket i haven. Og så havde han os lavet dette skønne billede Han er bare så dejlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2010

Vidunderligeunger

har ikke lige et billede af det, men jeg gav min egen moar et maleri hvor der var malet en blomst og så havde jeg skrevet "Til den bedste mor man kan ønske sig Kærligst Mitzie".

Så lavede jeg aftensmad til hende og hjemmelavede flødeboller hun blev rigtig glad!!

Anmeld

9. maj 2010

Lullaby

2 dejlige krimier og en flot buket

Anmeld

9. maj 2010

M&F&C

Fik 2 koncertbilletter til Kim Larsen & Kjukken af min skønneste datter - hvor vidste hun lige fra, at det var det jeg havde lyst til at komme til?

Anmeld

9. maj 2010

grinbidderen

først havde jeg fået en fri weekend for barn og mand så kom først hjem kl 17 idag hvor jeg så blev hentet ved stationen og derefter kørte vi ud og købte kinesist staves med hjem og spiste og hyggede alle 3 og efter maden kom sønnen gående ind med en pose fra plaza hvor der så lå en flot lille gave i som viste sig at være 1 gavekort på 300 kr så nu ska jeg bare ned og finde en lækker ring jeg kan lige også købe den hvor manden siger der ska inkreveret i ringen med teksten: Din Valdemar..

så har jeg altid symbolet med mig fra mors dag--

gav selv min egen mor en stor buket blomser og et pandore smykke til hendes armbånd med en svane som symbloser for mig at det jo er danmarks fugl og at jeg ville vise jeg elskede hende højt..

Anmeld

10. maj 2010

betski

Jeg har aldrig modtaget noget på mors dag. Og må indrømme at jeg blev noget skuffet de første par år da jeg stadig var sammen med min ex-mand. Da min datter og jeg så er på vej ned i byen for at købe blomster til min mor, spørger datteren ind til hvad mors dag er for noget. Så spørger hun om det så er meningen at hun skal give mig blomster. Svarer at det ikke er noget man skal, men det er noget hun kan gøre hvis hun har lyst til, når hun bliver ældre. Vi var så oppe hos nogle venner senere på dagen og pludselig kommer hun ind til mig med en sød lille håndplukket buket og et dejligt brev hvor der stod:

Kære mor - glædelig mors dag. Jeg elsker dig

En lille tåre måtte jeg da knibe

Anmeld

10. maj 2010

Baby2010/2013

Nu er jeg ikke selv mor....endnu...der går lige 7 måneder før dét sker

MEN...min egen mor skulle da have noget, så min søster og jeg lavede en kurv med lidt godter til en livsnyder: Lilla bloklys, blomster, chilisalt, chokoladehjerter, krydrede ristede mandler, honningdressing med olie/eddike til salat og et sødt kort!

Weee hun blev glad

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

duddi. skriver:

Jeg har aldrig modtaget noget på mors dag. Og må indrømme at jeg blev noget skuffet de første par år da jeg stadig var sammen med min ex-mand. Da min datter og jeg så er på vej ned i byen for at købe blomster til min mor, spørger datteren ind til hvad mors dag er for noget. Så spørger hun om det så er meningen at hun skal give mig blomster. Svarer at det ikke er noget man skal, men det er noget hun kan gøre hvis hun har lyst til, når hun bliver ældre. Vi var så oppe hos nogle venner senere på dagen og pludselig kommer hun ind til mig med en sød lille håndplukket buket og et dejligt brev hvor der stod:

Kære mor - glædelig mors dag. Jeg elsker dig

En lille tåre måtte jeg da knibe

Århhh se DET er da noget værd!!! hvor er det bare sødt

Anmeld

11. maj 2010

Bamseboet :D

min mors dags gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.